וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: מטה אשר והוד השרון בפלייאוף, רעננה בחוץ

הוד השרון גברה 0:3 על רעננה במחזור האחרון, והשאירה אותה מחוץ לפלייאוף בגלל יחס מערכות. גם מטה אשר בפנים אחרי ניצחון על כפ"ס

המחזור האחרון של הבית העליון בליגת העל לגברים בכדורעף סיפק לנו הערב (שלישי) סיום דרמטי, כאשר זהות הקבוצה הרביעית שמעפילה לחצי גמר הפלייאוף נקבעת על חודה של מערכה. בהיכל הספורט ברעננה נפגשו מכבי רעננה, השלישית ערב המחזור ומכבי הוד השרון, הרביעית. כ-200 צופים, רבים מהם מהוד השרון, הגיעו לאולם כדי לצפות במשחק. הוד השרון, בניצוחו של מיכאל סופרון, לא נתנה לרעננה סיכוי וניצחה בשלוש המערכות, 17:25, 20:25 ו-22:25 בדרך ל-0:3 בסיום. הניצחון העלה את הוד השרון למקום השלישי והיא תפגוש בחצי גמר הפלייאוף את הפועל כפר סבא. רעננה היא ללא ספק אכזבת העונה, אחרי שבמחזורים רבים הקבוצה היתה במקום השני, הגיעו רגעי ההכרעה והיא הדרדרה אל מחוץ לפלייאוף.

כפר סבא, שכבר הבטיחה את המקום השני בטבלה, יצאה למשחק חוץ בהיכל הספורט נעמן לעיני 300 צופים, אצל הפועל מטה אשר, שערב המחזור ניצבה במקום החמישי. כפר סבא חסרה את עדי גורן, הסובל משבר בכף הרגל ונראה כי החיסרון הזה השפיע עליה מאוד. מטה אשר לא התקשתה יותר מידי לפני שניצחה את כפר סבא 0:3 (16:25, 21:25, 17:25). בשורות מטה אשר בלטו עידו כהן וז'ניה דודצ'קין. בעקבות הניצחון, עלתה מטה אשר למקום הרביעי והדיחה מהרביעייה הראשונה את רעננה, בזכות הפרש מערכות עדיף של מערכה אחת בלבד. מטה אשר תפגוש בחצי גמר הפלייאוף את מכבי תל אביב.

במשחק השלישי בבית, שלא קבע דבר, ניצחה מכבי תל אביב, הראשונה בטבלה, את הפועל עירוני קריית אתא, האחרונה בבית, 1:3. המשחק היה צמוד לכל אורכו, כשאתא מנצחת את המערכה הראשונה 28:30. תל אביב ניצחה את המשחק עם 25:23, 25:23 ו-27:25 בשלוש המערכות הבאות. בשורות מכבי הצטיין הקפטן עומר רובינשטיין. בבית התחתון ניצחה הערב עירוני בת ים את הפועל המעפיל/עמק חפר/מנשה 2:3 (18:25, 25:19, 20:25, 25:22, 15:11) באולם בעין שמר וקטעה שרשרת של 3 הפסדים רצופים.

המשחק השני בבית זה, בין הפועל נווה שאנן וא.ס רמת השרון הופסק באמצע. רמת השרון הגיעה למשחק עם 7 שחקנים ובאמצע המערכה השלישית, במצב של 11:17 לנווה שאנן, נקע אחד השחקנים האורחים את רגלו ולא היה יכול להמשיך לשחק. לקבוצה לא נותרו מספיק שחקנים והשופטים נאלצו להפסיק את המשחק. ביום שלישי הבא ייערך משחק מהמחזור ה-23 בבית התחתון, כשא.ס רמת השרון תארח את עירוני בת ים (קריית הצעירים, 20:30).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully