וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע איטלקי: הניצחון מוקדש לקלאודיו

שחקני לאציו שלחו את נשיאם לוטיטו לכלא עם 1:2 משמח, במשחק הראשון בחצי הגמר נגד יובנטוס של ראניירי. גרמניה: שאלקה הודחה מהגביע

בצל הידיעה על מאסרו לשנתיים של נשיא הקבוצה קלאודיו לוטיטו, אירחה הערב (שלישי) לאציו באולימפיקו את יובנטוס, למשחק הראשון מתוך שניים בחצי גמר הגביע האיטלקי. הביאנקוצ'לסטי היו עדיפים ברוב שלבי המשחק, חזרו מפיגור שער וניצחו 1:2 שנותן להם מקדמה זעירה לקראת הגומלין בטורינו.

קלאודיו ראניירי עלה ללא ג'אנלואיג'י בופון ואלסנדרו דל פיירו, כשבחוד פתחו הצמד וינצ'נזו יאקווינטה ואמאורי, אבל ראה את מרקו מרקיוני מעלה אותו ליתרון בדקה ה-34, עם בעיטה שפגעה בדרך בשחקני לאציו והטעתה את השוער פרננדו מוסלרה. מכאן החלה לאציו לתקוף בחמת זעם, סיכנה את שערו של אלכס מנינגר ואף פגשה את המשקוף עם כדור של פסקוואלה פוג'יה.

במחצית השנייה לאציו באה על שכרה והשיגה שיוויון מוצדק, מרגלי גוראן פאנדב המקדוני בדקה ה-65 לאחר סיבוב מצוין. רבע שעה אחר כך קבע הקפטן תומאסו רוקי את תוצאת המשחק, כשקיבל מסירה נהדרת מהמחליף סטפאנו מאורי.

גביע גרמני: שאלקה הודחה ברבע הגמר

במשחק שפתח את שלב רבע הגמר, הדהימה מיינץ מהליגה השנייה את שאלקה עם 0:1 קטן ועלתה לחצי הגמר על חשבון הקבוצה המאכזבת של פרד רוטן. החלוץ מבורקינה פאסו, אריסטייד בנצ'ה, היה זה שהעניק למיינץ את הכרטיס לשלב הבא, עם שער ניצחון שתי דקות לסיום המשחק.

מחר ייערכו שלושת המשחקים הנוספים בגביע הגרמני, כשבמוקד תארח באייר לברקוזן את באיירן מינכן. משחק מרתק נוסף יפגיש את וולפסבורג הלוהטת עם ורדר ברמן, בעוד המבורג תחכה לווהן מליגת המשנה.

* צרפת: שלב שמינית הגמר נפתח עם הדחה של קבוצה מהליגה הראשונה, כשלה מאן היא זו שזוכה לכבוד המפוקפק, לאחר הפסד 0:1 לגנגאן (קונה, 83). גרנובל חלפה בקושי על פני דיז'ון מהליגה השנייה, עם ניצחון 2:4 בפנדלים לאחר 1:1 בתום 120 דקות. מוריסו העלה את דיז'ון ליתרון (15) אבל נאסים אקרור השווה (18) וראה את חבריו עושים את העבודה בדו קרב מהנקודה הלבנה. טולוז לא התקשתה בבולון, כשניצחה 0:2 מצמד של סאבייר פנטקוט (41 ו-62).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully