וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד השופטים: "ההרחקה של מאיר כהן מוצדקת"

בכנס מקצועי שקיים איגוד השופטים דנו בסוגיות מקצועיות וגיבו את החלטותיו של חיים יעקב במשחק בין הפועל ת"א לסכנין. גם ליאני זכה לגיבוי

איגוד השופטים קיים הערב (שלישי) כנס מקצועי תקופתי, בו העלו סוגיות מקצועיות וביצעו ניתוחים לגבי אירועי השיפוט השנויים במחלוקת של השבועות האחרונים. גם לשופטים הייתה הזדמנות להעלות את טענותיהם ולספר את אשר על ליבם, ובאיגוד אמרו כי יש כוונה לצאת לדרך חדשה ולהעניק לשופטים את המיטב כדי להצליח יחד.

הוועדה המקצועית של האיגוד דנה, כאמור, במספר החלטות שיפוט שכיכבו בכותרות לאחרונה. אותה ועדה פסקה כי ההרחקה של השוער מאיר כהן על ידי השופט חיים יעקב, משחק ההפסד של בני סכנין בשבת להפועל תל אביב (1:0), הייתה מוצדקת, כמו גם הפנדל לזכות האדומים.

לגבי המשחק מהמחזור ה-20, בו ניצחה הפועל פתח תקוה 1:2 את מכבי תל אביב, הוועדה קבעה, לאחר ניתוח עם שופט המשחק משה בוחבוט והקוון רן לייכט, כי הצוות טעה וההכשלה של דרגוסלאב יבריץ' בדקת הסיום הייתה מחוץ לרחבה, אך חייבה כרטיס אדום. במכבי תל אביב באו בטענות גם על ההחלטה בשבת האחרונה, בפסיקת הפנדל של לירן ליאני לזכות מ.ס. אשדוד, אלא שכאן הצדיקה הוועדה את השופט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully