וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3,000 כרטיסים בלבד נותרו לדרבי

אוהדי מכבי ת"א מסתערים על הכרטיסים למשחק ביום שני. הקופות לא צפויות להיפתח. סילי ושבחון הפצועים בספק. ג'ונסון הוחזר לאימונים

למרות האכזבה מיכולתם של השחקנים והתוצאות הרעות בליגה במשחקים האחרונים, מתכוונים אוהדי מכבי תל אביב לתמוך בקבוצתם ולמלא את היציעים בדרבי הגדול נגד הפועל תל אביב, ביום שני בבלומפילד. כ-1,500 כרטיסים בלבד נותרו למכירה לשערי האוהדים הצהובים. נכון לעכשיו, נותרו כרטיסים לשערים 2, 8, ו-13 כאשר שערים 10-11 כבר מלאים לחלוטין. בהנהלת מכבי מעריכים כי קופות האצטדיון לא תפתחנה כלל ביום המשחק. גם אוהדי הפועל הסתערו על הכרטיסים ורכשו כ-4,000 כרטיסים מתוך ה-5,500 שהוקצו עבורם.

שחקניו של המנג'ר, אבי נמני, שבו היום להתאמן לאחר שנהנו אמש מיום חופשי. הקשר הליברי דולי ג'ונסון, שהושעה ביום שישי שעבר לאחר שאיחר לאימון המסכם, ואף נקנס בשל כך ב-2,000 דולר, חזר היום (שלישי) לאימונים. החלוץ, איליה יבוריאן, שחזר לפעילות מלאה לאחר שהחלים משבר בזרועו ונטל חלק במשחק ההפסד באשדוד, ממשיך להציג יכולת מצויינת ונראה חד מאוד באימוני הקבוצה. אם לא יקרה משהו בלתי צפוי, אמור יבוריאן לחזור להרכב בדרבי.

החלוץ, סקוט סילי, נטש היום את האימון עקב מתיחה בשריר רגלו. סילי סוחב את הפציעה ברגלו כבר מהשבוע שעבר ובקבוצה שוקלים לתת לו מספר ימי מנוחה כדי שיהיה כשיר לקראת ההתמודדות החשובה מול האדומים. שחקן נוסף שנמצא בספק לדרבי הוא הקשר יוסי שבחון, שסובל משבר קטן באחת מאצבעות רגלו ואינו מתאמן באופן מלא. בצוות הרפואי של הקבוצה נעשים מאמצים להכשיר את שבחון למשחק. מי שייעדר בוודאות מהדרבי הוא הבלם ליאור ז'אן המורחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully