וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנתיים מאסר לנשיא לאציו

קלאודיו לוטיטו הורשע בתרמית במניות המועדון וקיבל מאסר בפועל. בינתיים, לאציו מחכה ליובנטוס בחצי גמר הגביע (21:45, 5+ לייב)

בית המשפט במילאנו גזר שנתיים מאסר בפועל על נשיא לאציו, קלאודיו לוטיטו, שהורשע בתרמית במניות המועדון. בשנת 2005, עזר לוטיטו לשותפו העסקי, רוברטו מצרומה לרכוש בסתר 14.6 אחוז ממניות לאציו ובכך יצר לעצמו שליטה מלאה במועדון, ללא כל אפשרות להתנגדות מצד הדירקטוריון. הפעולה של לוטיטו הייתה בניגוד לדיני החברות באיטליה. נשיא הביאנקוצ'לסטי הואשם גם בשיבוש החקירה של הרשות לניירות ערך בעניינו.

בית המשפט במילאנו גזר על לוטיטו שנתיים מאסר וקנס אותו בסך 650 אלף יורו. מצרומה נשלח ל-20 חודשי מאסר. לוטיטו אמר כי הוא מופתע מגזר הדין והודיע כי בכוונתו לערער. בנוסף, נאסר עליו לשמש בתפקיד ציבורי במשל שנה. עדיין לא ברור כיצד תושפע לאציו, הסובלת מבעיות כלכליות ושקועה בחובות, מעונשו של האיש החזק במועדון, שלמעשה הציל אותו מפשיטת רגל. לוטיטו מאוד לא אהוב בקרב אוהדי לאציו, וידע סכסוכים רבים עם יושבי ה"קורבה נורד" באולימפיקו.

לוטיטו הוא איש הכדורגל השני שמקבל עונש מאסר בפועל בתקופה האחרונה. קדם לו לוצ'יאנו מוג'י, לשעבר בכיר בהנהלת יובנטוס, שהורשע בסחיטה, איומים ומכירת משחקים במסגרת פרשת הקלצ'ופולי. על מוג'י נגזרו 18 חודשי מאסר בפועל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully