וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלו אאוט

דנבר השעתה את כרמלו אנתוני מהמשחק מול הפיסטונס בגלל שסירב להיות מוחלף במהלך המשחק מול אינדיאנה. אודן יחזור רק עוד 10 ימים

כרמלו אנתוני הוא לא שחקן שמרבה לשבת על הספסל. הכוכב של הדנבר נאגטס הוא אחד הברגים המרכזיים העונה בקבוצה שנראית מוכנה לקראת הפלייאוף, אך בפעם השניה העונה ייאלץ אנתוני לשבת ולצפות מהצד. 'מלו' הושעה על ידי הקבוצה ממשחק אחד (המשחק הקרוב מול דטרויט), לאחר שפעל בניגוד להוראות הקבוצה. מה זה אומר? לא ממש ברור. גורם אנונימי המקורב לקבוצה טוען כי אנתוני סירב להיות מוחלף במהלך הרבע השלישי במשחק של הנאגטס מול אינדיאנה (אותו הפסידה דנבר 100:94).

הנאגטס כאמור סירבו למסור את הסיבה להשעיה, אך סגן יו"ר של סגל השחקנים במועדון, שחקן העבר רקס צ'אפמן אמר בתגובה: "יש קוד של התנהגות שאנחנו לוקחים פה מאוד ברצינות, במיוחד אנחנו מצפים לכך ממנהיג של הקבוצה ואחד הקפטנים. כרמלו יודע את זה ומתחרט על מה שקרה. הוא מאוד תחרותי וקיבל החלטה שגויה באמצע משחק". כזכור, זוהי אינה הפעם הראשונה שכרמלו מורחק מהמגרשים. את תחילת העונה החל השחקן על הספסל וביצע הרחקה של שני משחקים בגלל שנתפס נוהג שיכור בפגרה. בעונת 2006/7 הורחק ל-15 משחקים בגלל מעורבותו בתגרה המופרסמת עם שחקני הניו יורק ניקס.

עוד שחקן שיבלה זמן מחוץ לקווים הוא גרג אודן, שייאלץ להיעדר כ-10 ימים בכדי להחלים מפציעה בברכו השמאלית. הסנטר של פורטלנד שהחמיץ את כל העונה שעברה בגלל פציעה, ואת שבעת המשחקים האחרונים של הקבוצה העונה. "לפי מה שראיתי ממנו כשהוא רץ באימון, לא נראה לי שהוא יחזור לפעילות בימים הקרובים", אמר גורם בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully