וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: רצה את אס"א, קיבל את אס"א

מכבי ראשל"צ ניצחה את הרצליה בחצי גמר גביע הכדוריד (20:27) ומאמנה ביקש את המחזיקה בגמר. אס"א ת"א ביצעה עם 21:25 על מכבי ת"א

גמר הגביע בכדוריד ייערך בשבוע הבא, והערב (שלישי) נקבעו שתי הקבוצות שיתמודדו על הגביע הנכסף. בחצי הגמר הראשון ניצחה מכבי ראשון לציון את בני הרצליה המפתיעה, 20:27. הקבוצה הקטנה שהעפילה לחצי הגמר עשתה כל שביכולתה לתת פייט ליריבתה, האימפריה מראשון לציון, והצליחה לדגדג אותה מעט בפתיחה, אך נכנעה בסיום. אלא שעבור הרצליה נראה שעצם ההגעה לשלב הזה הוא ההישג האמיתי, בעוד ראשון עתה נמצאת פעם נוספת מרחק משחק אחד מעוד גביע לארון.

המשחק השני הפגיש שתי יריבות שוות יותר לדרבי תל אביבי, כשמחזיקת הגביע, אס"א תל אביב פגשה את מכבי תל אביב. אלא שגם כאן נראו הבדלים ברורים בין שתי הקבוצות, ולמרות פתיחה טובה של מכבי תל אביב, היתה זו ידה של אס"א תל אביב על העליונה בסיום, כשהיא ניצחה . עם יכולת שכזאת, נראה שהגמר בין אס"א לראשון לציון מבטיח מאבק אימתני, בין הקבוצה שמחזיקה בגביע, לזו שהחזיקה בו בשינם האחרונות. יהיה חם, זה בטוח.

מכבי ראשל"צ - בני הרצליה 20:27

בפתיחה היה נדמה שמא הסינדרלה תצליח להגיע אל הנשף, כשהרצליה הפתיעה את הפייבוריטית עם שני שערים מהירים, ועלתה ליתרון 1:3. אלא שאז התעוררו בראשון לציון, ושחקניה הריצו את קבוצתם ליתרון 10:13 בסיום המחצית הראשונה. המחצית השניה כבר היתה סיפור אחר לגמרי, וראשון המשיכה בקצב הריצה שלה. הרצליה לא הצליחה לעצור את המתפרצות של ראשון ונפלה לפיגור 14:20. עד לסיום עוד ניסתה הרצליה לצמק מעט את הפער, אבל ראשון עלתה ל-19:25, ועד לסיום הצליחה להגדיל מעט את יתרונה.

מאמן ראשון לציון, גלעד מאור הגיב לכך שהמשחק לא היה צמוד במיוחד: "את מי מעניינת הדרך? שנה שעברה עשינו את הדרך צמודה יותר והפסדנו את שני התארים. הרצליה הגיעה היום בלי הרבה שחקנים וצריך לתת להם מילה טובה. אנחנו הגענו השבוע מרוסיה ממשחק לא קל, ואין מה לעשות, מכבי ראשון לציון צריכה להיות בגמר. עשינו את העבודה, ומה זה משנה כדוריד יפה, צריך להביא תארים. אולי בשבוע הבא, נגד כל יריבה שנקבל".

כשנשאל איזו יריבה הוא מעדיף, אמר המאמן: "אני רוצה את אס"א תל אביב בגמר. הסיבות עימי". המאמן המפסיד, גיל סגל נראה מאוכזב מאוד בסיום ואמר: "אני שונא להפסיד, אז התחושה היא לא טובה. הראנו כדוריד. היינו קרובים כל הזמן למרות שזה מכבי ראשון לציון. אנחנו קבוצה צעירה ואני בטוח שהחבר'ה פה ילמדו. זאת פעם ראשונה שלנו בחצי הגמר והחבר'ה הצעירים שלנו צברו הרבה ניסיון". לגבי השופטים, אליהם היה לסגל הרבה טענות במהלך המשחק, אך המאמן אמר בסיום: "אין לי שום טענות לשיפוט".

אס"א ת"א - מכבי ת"א 21:25

מכבי ת"א עלתה ליתרון 0:2 מהיר, אבל אס"א לא נתנה לה לברוח, וחזרה עד 3:4. הצהובים הראו הרבה אנרגיה, פתחו יתרון של 3 שערים, ולקראת סיום המחצית הראשונה כבר הגדילו את היתרון עד 7:11. אלא שאס"א לא נרתעה ובשני שערים צימקה ל-2 שערים בלבד, ולהפסקה היא ירדה בפיגור שער בודד, 13:12.

למחצית השניה עלתה אס"א בטירוף, כשבראשה עומד ליעד אשכנזי. השחקן כבש שלושה שערים רצופים, והעלה את קבוצתו ליתרון 14:15. המומנטום המשיך להיבנות כנגד הצהובים, ואשכנזי במתפרצת קבע יתרון של 3. מכבי שוב הצליחה לחזור, אבל אשכנזי המשיך להעניש מהצד השני, ואס"א עלתה ליתרון השיא שלה 18:25, 5 דקות לסיום, וסגרה מעשית את המשחק, כשהצהובים מצליחים רק להוריד מעט את ההפרש בגארבג' טיים.

ישראל ברנר, מאמן אס"א נשמע מרוצה מאוד בסיום: "במחצית הראשונה משום מה היינו מתוחים ונתנו להם בכבוד. בחצי השני, שיפרנו את ההגנה והקבוצה חזרה לעצמה. אנחנו קבוצה יותר טובה וזה בא לידי ביטוי". ברנר התייחס ליריבה בגמר: "יש לנו את מכבי ראשל"צ גם בליגה, וזה משחק שחשוב כמו גמר גביע. זה יהיה גמר מדהים, אחרי השנה שעברה הם ירצו לעשות הכל, אבל אנחנו לא מוותרים. יש לנו סגל רחב ונחלק את הכוחות לשני המשחקים".

אבי רש, מאמן מכבי תל אביב: "בחצי השני הבקענו חמישה שערים וככה אי אפשר לנצח את אס"א. הבקענו אולי 2 מ-14 משישה מטר, זה גרם לנו לאבד את העשתונות ואיבדנו את הביטחון ללכת לשער. מישה הוא המרכיב העיקרי של אס"א וזה ההבדל המשמעותי בינינו. היעד הבא שלנו זה לתפוס את המקום הרביעי. אין לי טענות לקבוצה, אם אתה לא שם את הכדור ברשת אתה מפסיד. אנחנו מאוכזבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully