וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד: עולמו של ווין

רוני לא כובש מספיק? הצחקתם את ניוקאסל. החלוץ כבש בפעם ה-9 ב-11 משחקים נגד הקבוצה מצפון מזרח אנגליה, יונייטד ניצחה 1:2

הזכרונות מ-1999 צפים מחדש במוחם של אוהדי מנצ'סטר יונייטד, שראו את אליליהם אוספים השבוע את גביע הליגה וכבר מכוונים לעבר התארים הבאים, במטרה לשפר את הטרבל הזכור ולהשיג העונה ארבעה תארים (או אפילו חמישה, אם מישהו סופר את גביע העולם לקבוצות). כדי להמשיך במסע המוצלח בליגה, הייתה צריכה החבורה של אלכס פרגוסון לחזור עם הנקודות ממשחק החוץ נגד קבוצת התחתית של ניוקאסל ולמרות שזה לא הלך בקלות, בסוף זה בא עם 1:2.

אסטון וילה, הרביעית בטבלה, חיפשה ניצחון חוץ בסיטי אוף מנצ'סטר סטדיום, על חשבון מנצ'סטר סיטי חסרת היציבות, אבל לא מצאה אפילו נקודה ונכנעה 1:0. אברטון ובלקבורן סיימו ב-0:0 שבוודאי איכזב את שתיהן.

ניוקאסל - מנצ'סטר יונייטד 2:1

ניוקאסל אמנם לא מזכירה את היריבה הגדולה של השדים האדומים משנות ה-90, אבל הצליחה להוציא 1:1 במפגש הראשון בין השתיים והערב לא התכוונה להיכנע ללא קרב.

אדווין ואן דר סאר ידע שא הוא ישמור על רשת נקייה במשך 89 דקות הוא ישבור את שיאו האירופאי של דני ורלינדן, אבל הדיפה-השמטה רעה במיוחד כבר בדקה ה-9 סידרה לפטר לובנקרנדס שער יתרון וניפצה את התקווה שלו לעוד שיא אחרי שהוא ספג בליגה לראשונה אחרי 1311 דקות.

אלא שסטטיסטיקות לא היו נחלתו של ואן דר סאר בלבד. ווין רוני עלה הערב למגרש עם מאזן נהדר של שמונה שערים בעשרה מפגשים עם הקבוצה מצפון מזרח אנגליה ובדקה ה-20 הוא עלה לתשעה ב-11 וקבע 1:1.

במחצית השנייה האלופה כבר הצליחה להביא לידי ביטוי את היתרון האיכותי שלה ובדקה ה-56 נהנתה מטעות קשה של סטיבן טיילור, שניסה להחזיר לשוער סטיב הארפר כדור באמצעות החוזה, אבל לא ראה שדמיטאר ברבאטוב בסביבה והבולגרי השלים מהפך והחזיר את הקבוצה שלו למרחק של שבע נקודות מליברפול.

מנצ'סטר סיטי - אסטון וילה 0:2

מארק יוז לא פוגע והוא שומע כמעט מדי יום שמועות על החלפתו, רוביניו וקרייג בלאמי פצועים ולא שיחקו הערב, אבל סיטי היא הכל מלבד יציבות וכך קרה שדווקא נגד קבוצת הצמרת המרשימה של מרטין אוניל לא הצליחה לאסוף את כל הנקודות.

הכשלה של ג'יימס מילנר על שון רייט פיליפס בדקה ה-23 העניקה למארחת פנדל אותו ניצל אלאנו כדי לקבוע 0:1. רייט פיליפס המשיך לעשות מהומות באזור הרחבה של הווילה ואילו בצד השני גם אשלי יאנג הגיע להזדמנות לא רעה. פרידל הציל בעיטה מסוכנת של אלאנו, אף אחת מהקבוצות לא הצליחה לכבוש עד שרייט פיליפס חתם בדקה ה-89 וסיטי אספה את כל הנקודות.

בלקבורן - אברטון 0:0

הקבוצה של סם אלרדייס טיפסה בסוף השבוע מעל הקו האדום, לאחר ניצחון החוץ 1:2 על האל סיטי, אבל נקודה בלבד שהשיגה נגד אברטון החזקה לא הספיקה לה בשביל להישאר שם הרבה זמן. גם הסקאוזרים לא יהיו מרוצים יותר מדי מנקודה בלבד שלא סייעה להם להתקדם לכיוון המקום הרביעי.

אברטון, השישית בטבלה, הפסידה רק למנצ'סטר יונייטד מאז משחקי חג המולד ונמצאת בתקופה נהדרת, חרף הפציעות התכופות של שחקניה. בשבת קיבל דייויד מויס בחזרה מספר שחקנים שסיימו עונש הרחקה או התאוששו מפציעות וכך יכולה אברטון להביט לעבר המקום הרביעי, ממנו היא אמנם מרוחקת שמונה נקודות אך הכל עדיין אפשרי.

טוטנהאם - מידלסברו 0:4
לטוטנהאם: רובי קין 9, רומן פבליוצ'נקו 14, ארון לנון 40, 79.

פולהאם - האל סיטי 1:0
להאל: מאנוצ'ו 90.

וויגן - ווסטהאם 1:0
לווסטהאם: קרלטון קול 34

סטוק - בולטון 0:2
לסטוק: ג'יימס ביטי 14, ריקרדו פולר 74

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully