וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א' דרום: תיקו במשחק העונה

נתיבות שמרה על פער 4 נק' מקרית גת, לאחר תיקו 1:1 ביניהן, ואיפשרה למכבי ב"ש להתקרב (0:1 בחדרה). ארצית: 0:3 לטמרה על מרמורק

משחקי המחזור ה-17 בליגה א' דרום הושלמו היום (שלישי) לאחר שלא הגיעו לסיומם בסוף השבוע, בעקבות מזג האוויר הסוער. במשחק העונה של הצד הדרומי, השיגה הראשונה עירוני נתיבות תיקו 1:1 במגרשה של השנייה מכבי קרית גת. אורן פחימה היה זה שהעלה את הקבוצה של אוהד כחילה ליתרון בדקה ה-37, כפיר יוסף השווה עבור קרית גת בדקה ה-51.

שער בדקה ה-62 של מיקי עטיה, שחקן בית"ר ירושלים ומכבי קרית גת לשעבר, העניק למכבי באר שבע ניצחון חוץ 0:1 על עירוני חדרה והקפיץ את הקבוצה למקום השלישי עם 31 נקודות, חמש פחות מנתיבות ואחת פחות מקרית גת.

מכבי יבנה השיגה ניצחון ליגה שלישי ברציפות, 0:1 על עירוני רמלה, משער של אורי קרגולה (2) ועלתה למקום השישי. הפועל קטמון ניצחה באותה תוצאה בקרית מלאכי, כשברוך ויצמן (76) מבקיע את שער הניצחון. הפועל כפר שלם והפועל ערד סיימו בתיקו 1:1. איציק לוי כבש לזכות כפר שלם בדקה ה-37, אבל ניר חזות השווה בדקה ה-85.

במשחק יחיד שהתקיים היום בליגה א' צפון, גברה השקמה/רמת חן 0:1 על אסי גלבוע השלישית ונצמדה אליה בטבלה. רפי הללי כבש בפנדל בתוספת הזמן עבור השקמה, 20 דקות לאחר שרפי כהן החמיץ מהנקודה הלבנה עבור האורחים.

* ארצית: בני טמרה הביסה 0:3 את הפועל מרמורק, שנלחמת על אחד הכרטיסים לליגה הלאומית. אחמד דיאב (46), וואג'די אבו יונס (52) ואדם וייר (76) כבשו לטמרה, במשחק אליו הגיעו שתי הקבוצות אחרי שתי תוצאות תיקו מאופסות בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully