וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אולי אחרים הופתעו מבניון, אני לא"

רפא בניטז ממשיך להלל את בניון ("פשוט מצוין לאחרונה"), מספר על השער בברנבאו ("כל השחקנים צחקו") ואומר: "אפשר ללמוד ממנו"

נדמה שעם כל הצניעות ועם כל הניסיונות הישראליים להישאר אובייקטיבים, אפשר להודות שבשבועות האחרונים השחקן הבולט במדי ליברפול הוא יוסי בניון. זה לא רק שער הניצחון שלו מול ריאל מדריד, נדמה שהישראלי נמצא בכושר מצוין, וכשפרננדו טורס מוגבל, ג'רארד פצוע, באבל מבולבל וקויט לא יעיל - אין פלא שהאוהדים בעיקר סומכים על בניון בימים אלה. לקראת המשחק של האדומים הערב (שלישי, 22:00, ספורט 2) מול סנדרלנד, מאמן הקבוצה רפא בניטז סיפר על שביעות הרצון שלו מהכושר של בניון, כנראה הכושר הטוב ביותר שלו מאז שהגיע לקבוצה מווסטהאם.

"אין ספק שהשער שלו בברנבאו יעניק לו הרבה ביטחון, בעיקר בגלל שזה היה שער חשוב כל כך", אומר בניטז, "היה מצחיק בסיום המשחק, כשכל הקבוצה ראתה בווידאו בשידור חוזר את השער, וחלק מהשחקנים פשוט צחקו בקול רם. אף אחד לא ציפה שיוסי יכבוש שער מהסוג הזה.

"אני לא הופתעתי", מוסיף בניטז, "הוא מאוד יעיל כשאנחנו מתגוננים בקרנות, אז אין סיבה שהוא לא יוכל גם לכבוש בנגיחות. הוא גם שחקן חכם מאוד, שיודע להתמצא מצוין ברחבה עם תנועה מהירה, כך שהוא יכול להוות איום במצבים נייחים".

בניון מספר: ככה הגעתי לאגף

בניטז מרבה לדבר בהקשר של בניון כ"שחקן חכם" ואחד שמרבה "לקרוא בין השורות", אבל גם הוא יודע שלאחרונה הוא בולט מתמיד. "דיברתי על זה עם יוסי, וכולנו מסכימים שהוא משחק מצוין לאחרונה", אומר הספרדי, "הוא יכול לעבור שחקנים, לשמור על הכדור במעבר, וגם למצוא שחקנים במסירה אחרונה. הוא אחד שמשנה משחקים, ונקווה שימשיך להיות שחקן מפתח עד תום העונה. אנחנו תמיד מדברים על הסגל הרחב, ועל כך ששחקני הספסל צריכים להיות מוכנים בכל רגע לעלות למגרש ולתרום. יוסי הוא דוגמה מצוינת לכך".

בניון עצמו לא מודאג אם הוא משחק כחלוץ לצד פרננדו טורס או כשחקן אגף. "מאז שהגעתי לאנגליה אני משחק כשחקן אגף, על אף שאני מרבה לנוע גם למרכז המגרש", אומר בניון, "כשאלן פרדיו הביא אותי לווסטהאם, הוא אמר לי לשחק באמצע כחלוץ שני. אבל אז במשחק הראשון הוא ביקש ממני לעבור לאגף הימני כי הוא רצה שטדי שרינגהאם יהיה מאחורי מרלון היירווד. ניצחנו במשחק 1:3, ומאז אני באגף. האמת שזה לא משנה לי. כל עוד אני משחק בקבוצה כמו ליברפול, לא משנה איפה יציבו אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully