וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו לא לוקח שבויים

מאמן אינטר יצא למתקפה: "רומא ומילאן כבר לא יזכו בתואר העונה, ויובנטוס השיגה נקודות בעזרת השופטים". רומא נקנסה בגין נהמות

24 שעות לפני משחק חצי גמר הגביע של אינטר נגד סמפדוריה (רביעי, 21:45), מצא לנכון מאמן הנראזורי ז'וזה מוריניו לתקוף את יריבותיו לצמרת. הפורטוגלי זעם על ההייפ שנוצר סביב רומא והביקורת על קבוצתו לאחר ה-3:3 הנהדר בין שתי הקבוצות ביום ראשון, והחליט להשיב מלחמה שערה.

"זו הייתה מניפולציה אינטלקטואלית על דעת הציבור, אבל אני מעדיף כנות", פצח מוריניו בתשובה שלו למקטרגים, כשהתראיין ל'סקיי איטליה'. "דיברו עלינו, אבל אף אחד לא הזכיר את רומא, שמחזיקה בסגל נהדר ולמרות זאת לא תזכה בשום דבר העונה. אף אחד לא דיבר על מילאן, שנמצאת בפיגור 11 נקודות אחרינו וגם הם כבר לא יזכו בשום תואר, וכמוה גם יובנטוס, שהשיגה לא מעט נקודות בזכות טעויות שיפוט. אנחנו, לעומת זאת, הרווחנו מטעות שיפוט אחת בלבד העונה, וזה היה נגד סיינה".

לבסוף התייחס מוריניו גם למשחק חצי גמר הגביע, כשאמר: "אנו צריכים להשיג תוצאה שתוביל אותנו לגמר. תמיד אמרנו שזהו מפעל שנראה כי אף אחד לא מכבד, אך אנחנו מאוד רציניים לגביו. מצפה משחק קשה מול קבוצה שרוצה גם היא להעפיל לגמר".

* רומא נקנסה ב-8,000 יורו לאחר שאוהדיה נהמו לעברו של חלוץ אינטר, מריו באלוטלי במהלך המשחק בין הקבוצות בשבת האחרונה. המאמן, לוצ'יאנו ספאלטי, הורחק ממשחק אחד לאחר שהתפרץ לעבר השופט הרביעי ותקף במילים חריפות את השיפוט במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully