וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוברדוביץ' מטריף את בלגרד

אוהדי פרטיזן מסתערים על הקופות לקראת המפגש מול פנאתינאייקוס, שיא של 22 אלף אוהדים ימלאו את האולם בקרב מול אלילם לשעבר

בלגרד בטירוף. ביום רביעי אמורה לארח פרטיזן בלגרד את פנאתינאייקוס היוונית בקרב על המקום הראשון בבית ז' במסגרת הטופ-16, ואוהדי הקבוצה הנרגשים בהיסטריה. בעקבות הניצחון בספרד בשבוע שעבר על מלאגה, שהבטיח את ההעפלה לשמונה הגדולות, מתברר כי הפופולריות של הקבוצה מרקיעה לשיאים חדשים, והקבוצה נאלצה להעביר את המשחק מול פאו לאיצטדיון אחר, המכיל 22 אלף מקומות.

היום (שלישי) בבוקר נודעה הבשורה לאוהדים, ובעקבות זאת נוצרו לפני הקופות ב"בלגרד ארינה" תורים מדהימים של אלפי אנשים. בקבוצה מצפים למלא את האולם, ובכך לשבור את שיא הצפייה של הקבוצה. המעניין הוא שפרטיזן, כאמור, כבר הבטיחה את העפלתה לרבע הגמר, אך האוהדים לא מסתפקים בכך, ומקווים להבטיח גם את המקום הראשון שיעניק את יתרון הביתיות בשלב הבא.

יכול להיות שחלק מההתרגשות קשורה גם לחזרתם לבלגרד של שלושה כוכבים לשעבר: מאמן היוונים זליקו אובראדוביץ' היה מאמן הקבוצה בזכייה היחידה שלה באליפות אירופה ב-1992, וסנטר פנאתינאייקוס ניקולה פקוביץ' והפורוורד דושאן קצ'מן הובילו בשנה שעברה את הקבוצה לפלייאוף לראשונה אחרי עשר שנים. פרטיזן, אגב, העיפה את פנאתינייקוס באותו שלב בעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully