וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפשר להמשיך לחגוג?

עם הצטרפותו של הידינק, בצ'לסי סוף סוף רואים ניצחונות וכעת הם פוגשים את פורטסמות למשחק ליגה נוסף. והנה עוד כמה משחקים שכדאי להמר עליהם

טור מספר 1: 3 משחקים, יחס 11.437 (10 ש"ח יניבו 114 ש"ח)

משחק מספר 4: מיינץ – שאלקה 04. אחרי שעברה את ינה בסיבוב הקודם ולאחר שהשיגה ניצחון ליגה חשוב בשבת האחרונה, שאלקה מקווה להשיג ניצחון חוץ שיעלה אותה לשלב חצי הגמר בגביע בגרמניה. אלא שמולה מתייצבת יריבה מהליגה השנייה, שכבר הדיחה את פרייבורג וקלן ועשויה להקשות גם הפעם. ההימור: איקס (3.05)

משחק מספר 14: פורטסמות – צ'לסי. הכחולים של חוס הידינק מגיעים בפער של שבע נקודות מהאלופה האנגלית ויודעים שניצחון ייתן להם מקדמה לפחות בכל מה שקשור למאבק על המקום השני בליגה, למרות שעדיין מוקדם להכריז על האלופה. אחרי הניצחון בשבת האחרונה על וויגאן, נראה שצ'לסי תסלול לעצמה את הדרך לניצחון נוסף. ההימור: 2 (1.5)

משחק מספר 18: לאציו – יובנטוס. הגברת הזקנה, שניצחה בקושי 0:1 את נאפולי במחזור הליגה האחרון, מתייצבת לקרב חצי הגמר נגד לאציו, לאחר שעברה כבר את נאפולי ברבע הגמר ואת קטאניה בשמינית. לאציו לעומת זאת מגיעה למפגש אחרי שעברה את טורינו, מילאן, אטאלנטה ובנבנטו. למרות זאת, נראה שיובה פייבוריטית להמשיך. ההימור: 2 (2.5)

טור מספר 2: 3 משחקים, יחס 5.832 (10 ש"ח יניבו 58 ש"ח)

משחק מספר 31: צסק"א מוסקבה – פנרבחצ'ה אולקר (16+). אלופת אירופה חזרה לעצמה בשבוע האחרון עם ניצחון משכנע בליגה וגם ביורוליג היא השיגה ניצחון מוראלי חשוב על סיינה, למרות שלפני כן עברה תקופונת קשה. כעת היא מתייצבת למפגש מול אולקר, שחסרת כמעט כל סיכוי להמשיך הלאה. אנחנו בכל זאת הולכים על ניצחון בפחות מ-16. ההימור: 1 (1.8)

משחק מספר 71: אולימפיאקוס – מילאנו (14+). היוונים עדיין לא הבטיחו את העלייה לשלב הבא, אך ניצחון שלהם יעשה את העבודה, בטח כשמדובר במשחק בית באתונה. אולימפיאקוס, שמתייצבת למשחק עם שלושה ניצחונות לעומת הפסד, זוכרת היטב את ההפסד במילאנו בשתי נקודות וכעת תהיה לה הזדמנות למקום, אך לא בהפרש גדול. ההימור: 2 (1.8)

משחק מספר 84: פרטיזן בלגרד (4+) – פנאתינייקוס. פאו היא אולי הקבוצה הכי משכנעת עד עכשיו במפעל וכשהיא עם מאזן מושלם בטופ 16 לאחר ארבעה משחקים, יש לה בהחלט חלומות רטובים על זכייה העונה ביורוליג. כעת היא מתייצבת לקרב על המקום הראשון נגד פרטיזן בלגרד, כשהיא יודעת שניצחון שלה יבטיח לה את ראשות הבית. אחרי הניצחון על מלאגה, נראה שפרטיזן יכולה להפתיע שוב. ההימור: 1 (1.8)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully