וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו תורך, יונייטד

צ’לסי ניצחה את פורטסמות’ בחוץ 0:1, בניון כבש בניצחונה של ליברפול 0:2 על סנדרלנד ובן חיים. ארסנל ניצחה 1:3 את ווסט ברומיץ’

המחזור ה-28 בפרמיירליג נפתח כבר הערב (שלישי) ויימשך מחר, בגלל משחקי הגביע שייערכו בסוף השבוע. צ'לסי יצאה למשחק חוץ לא פשוט בפורטסמות', בכוונה לנסות ולשמור על קשר עין עם מנצ'סטר יונייטד. שער בודד של דידייה דרוגבה עשה את העבודה, בעוד המיליונרים ניצחו 0:1.

ליברפול, שהפסידה במחזור הקודם למידלסברו, התאוששה בבית עם ניצחון על סנדרלנד 0:2, משערים של דויד אנגונג ויוסי בניון. טל בן חיים שיחק 90 דקות במדי סנדרלנד. גם ארסנל הצטרפה לשתי חברותיה לצמרת עם ניצחון חוץ נאה על ווסט ברומיץ', 1:3, ונראה שהיא עוד לא אמרה את המילה האחרונה במירוץ על המקום הרביעי עם אסטון וילה.

ליברפול - סנדרלנד 0:2

הדרבי של הישראלים בפרמייר ליג הפגיש בין יוסי בניון מליברפול, לטל בן חיים מהגנת סנדרלנד, בסופו, ידו של בניון היתה על העליונה. ליברפול פתחה את המשחק בסערה והרבתה לתקוף את שערו של פולופ, אבל חוסר ריכוז של שחקני ההתקפה שלה בצירוף עם יכולת טובה של השוער, מנע ממנה לעלות ליתרון. המארחים המשיכו ללחוץ גם במחצית השניה, ובדקה ה-51 זה השתלם: ריירה עבר את בן חיים באגף, הרים כדור, ג'רארד הסיט אותו ודויד אנגוג היה שם כדי לדחוק את הכדור אל הרשת.

בדקה ה-65 הגיע הרגע של יוסי בניון. הישראלי שכבש את השער היקר של ליברפול במדריד מול ריאל הכפיל את היתרון, כשניסיון בעיטת מספרת משונה של ג'רארד בלבל את שוער סנדרלנד שהדף לא טוב, ובניון שלח את הכדור מ-5 מטרים פנימה, כדי לסגור סופית את הסיפור של המשחק. עד לסיום היתה קרובה ליברפול להגדיל את היתרון, אבל בניטז מן הסתם יכול להיות מרוצה גם בלעדיהם.

פורטסמות - צ'לסי 1:0

מי שנושפת בעורפה של ליברפול, ואולי אפילו בזה של יונייטד, היא צ'לסי, שפורחת מחדש מאז הגעתו של חוס הידינק, שעדיין מקווה לתפוס את השדים האדומים במירוץ האליפות. הכחולים, שחסרו את ריקרדו קרבאליו, התקשו מאוד בפתיחה, ואף היו קרובים לספוג מול המארחת במחצית הראשונה. דווקא כשהיה נדמה שהמשחק יסתיים בתיקו מאופס הגיע אחד, דידייה דרוגבה. בוסינגוואה פרץ מהאגף והרים כדור מצויין, וכל שנותר לחלוץ מחוף השנהב הוא לשלוח את הכדור אל הרשת, ולהכריע את המשחק. עוד לפני המשחק, הודיעו בפורטסמות רשמית על מינויו של המאמן הזמני, פול הארט, כמאמן קבוע עד תום העונה. בריאן קיד ישמש כעוזרו.

ווסט ברומיץ' - ארסנל 3:1

האוהדים של התותחנים כבר החלו לשכוח מתי בפעם האחרונה הם ראשו שער של קבוצתם. ארסנל, שעד לא מזמן היתה עוד בתמונת המאבק על הכרטיס האחרון לליגת האלופות, הגיעה למשחק מול ווסט ברומיץ' עם לא פחות מחמישה משחקים רצופים בהם סיימה בתיקו, כשארבעת האחרונים הסתיימו ב-0:0. הפעם, המצב היה אחר לגמרי. ניקלס בנטדר הכניע את סקוט קארסון כדי להעלות את האורחים מלונדון ליתרון כבר בדקה ה-4.

ברומיץ' לא איבדה זמן והצליחה למצוא את השיוויון 3 דקות מאוחר יותר, כשכריס ברנט כבש לזכותה מבעיטה חופשית. אלא שארסנל לא יכלה לסבול את המחשבה שתיקח שוב רק נקודה בודדת, והיא יצאה לעבוד: בדקה ה-38 נגח קולו טורה את שער היתרון, ו-6 דקות מאוחר בנטדר כבש את השני שלו, רגע לפני ההפסקה, ושם קצת לחץ על מנצ'סטר יונייטד לקראת המשחק הקרוב שלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully