וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשכנזי: "אשר יגורתי בא לי"

2.3.2009 / 22:03

אבי אשכנזי ומכבי חיפה הסתבכו עם הפסד לגלבוע/גליל. עופר ברקוביץ' אחרי ההפסד בחולון: "נמאס לי לבלוע את השטויות של השופטים"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

שני המשחקים שסגרו את המחזור ה-15 הערב (שני) היו מותחים במיוחד, ובסיומם יצאה הפועל גלבוע/גליל עם ניצחון חוץ נאה 72:79 בחיפה, והפועל חולון שרדה מותחן ארוך לפני שניצחה 106:107 את מכבי ראשון לציון אחרי שתי הארכות.

אשכנזי: "לא מאשים את השחקנים החדשים"

עודד קטש, שיצא עם קבוצתו ממשבר לא קל ורשם ניצחון באחד המגרשים הקשים בליגה, אמר בסיום: "בהרבה מקרים זה קורה כשמישהו חסר ושחקנים אחרים מתעלים. הסגל שלנו רחב עם ישראלים טובים. דיון דאוול קלע באחוזים טובים לעומת השבוע שעבר. ההבדל היה שבעיקר באנו להילחם לתת גוף. נשארנו במשחק גם כשהיינו למטה וברבע האחרון ההגנה ניצחה".

בצד המפסיד היה אבי אשכנזי, שראה את הירוקים שלו מתרחקים מחלום המקום השני, שבוע לפני שהם עולים למלחה כדי לפגוש את הפועל ירושלים: "שיחקנו רע מאוד ברבע האחרון ולאורך כל המשחק לא שיחקנו טוב. אשר יגורתי בא לי. במובן מסוים, ואני לא מאשים את השחקנים החדשים, מה שקרה זה שניסינו השבוע להכניס שחקנים חדשים הקצב היה שונה באימונים. איבדנו את הלחץ, לא עשינו מתפרצות ויש לזה מחיר".

פרנקו: "ניצחנו עם הקרבה ונשמה"

דני פרנקו, שכבר ראה את קבוצתו סופגת הפסד ביתי שני ברציפות מאז גמר הגביע לפני שהתעלות בסיום נתנה לה ניצחון סופר דרמטי, אמר בסיום: "אני לא רוצה לדבר על השופטים, אבל הגיע הזמן שיעשו באיגוד סדר. היה משחק לא טוב שלנו, ואני לא אוהב את איך ששיחקנו. ניצחנו עם מה שמלווה אותנו כל השנה - הקרבה ונשמה. כנראה שאיך שאנחנו מגיעים לשניות האחרונות אנחנו מצליחים לקבל החלטות טובות יותר. חטאנו ופשענו שלא ניצחנו את המשחק לפני ההארכות וקיבלנו שתי סטירות מאלוהים, אבל המשכנו להאמין ובסוף גם לקחנו את המשחק".

לגבי משחקו החלש של קרטיס ווית'רס והאפשרות לשחררו אמר פרנקו: "לא החלפנו שחקנים עד עכשיו, מתחילת העונה רק צירפנו את בריאן. העובדה שהקבוצה לא מרוסקת כרגע גורמת לאנשים לשכוח שאנחנו חלוקים מבחינה תקציבית, ואין לנו אפשרות להשתולל. קרטיס היה טוב עד הגביע, והחכמה של הקבוצה תהיה לחזק אותו. שחקנים איכותיים עולים כסף, והפועל חולון תנסה להוציא את המים מהסלע כי כסף אין".

עופר ברקוביץ', שאיבד עם ראשון לציון ניצחון יקר במאבקי התחתית, כעס לאחר המשחק: "החטאנו עונשין וכמה זריקות מוזרות ששינו את המומנטום בהארכה השנייה וגמרו את המשחק. היינו חייבים לנצח, ואם לא היו מוציאים את דימרקו בפאול שלא היה ולא נברא היינו מנצחים. נמאס לי לבלוע את השטויות של השופטים. היה פה שינוי מומנטום ועד אז השליטה הייתה שלנו. נתארגן לקראת השבוע הבא למשחק הגורלי מול אשקלון, נאסוף את כלום באימון הקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully