וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאמר לקורנפיין: "אוהדי בית"ר התנהגו כמו קופים"

דור בלך

2.3.2009 / 22:08

הבעלים של נתניה טען כי האוהדים קיללו והשליכו לעברו חפצים, ונשאר נסער גם לאחר התנצלות היו"ר. עטר: "הדרך שלי הוכיחה את עצמה"

מערכת וואלה!

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

תקרית אירעה הערב (שני) ביציע הכבוד בטדי, במהלך מחצית המשחק בו גברה בית"ר ירושלים על מכבי נתניה 1:2. הבעלים של נתניה, דניאל יאמר, נטש את מושבו ביציע הכבוד באצטדיון טדי ועבר ליציע האוהדים. לטענת אנשי נתניה, תקפו אוהדי בית"ר את יאמר ופמלייתו והשליכו לעברם חפצים. הבעלים החליט בתגובה לעבור ליציע האוהדים של נתניה, שם התקבל בקריאות עידוד. לעומת זאת, הסדרנים סיפרו כי שום חפץ לא נזרק לעברו וכי הבעלים ספג רק קללות. לטענת הסדרנים, יאמר דרש מהם להורות להשתיק את האוהדים, וכשאלה אמרו לו שהדבר אינו אפשרי, הוא עבר לשבת ביציע אוהדי נתניה, שעל פי נתונים רשמיים, אכלס 700 אוהדים בלבד.

יאמר התייחס לאירוע ואמר לאתר הרשמי של מכבי נתניה: "הרגשתי לא מוגן, חשתי סכנה לחיי. ההתנהגות ביציע הכבוד מצד חלק מאוהדי בית"ר הייתה ברברית, חשתי סכנה לחיי ולחיי משפחתי". בסיום המשחק, יו"ר בית"ר ירושלים, איציק קורנפיין ניגש להתנצל בפני יאמר, שענה: "חששתי על אשתי. אוהדי בית"ר התנהגו כמו קופים". בנתניה התייחסו לדברים: "במהלך המשחק שלושה אוהדי בית"ר הטרידו את יאמר והתנהגו בצורה ברברית. כשהוא אמר 'קופים' הוא התכוון אליהם ספציפית, ואין לו שום דבר נגד הקהל של בית"ר ירושלים".

מתיאוס: "עשינו שטויות ונתנו מתנות"

ובחזרה למשחק. בנתניה היו מאוכזבים מאוד מההפסד, השלישי העונה בסך הכל, השני לבית"ר ירושלים. "היה חשוב לא להפסיד את המשחק. תיקו הייתה תוצאה טובה, אבל הפסדנו והחזרנו את בית"ר לליגה. אני מקווה שבסוף נהיה עם הראש למעלה", אמר רביד גזל.

המאמן, לותר מתיאוס, הוסיף: "ב-20 הדקות הראשונות שיחקנו יותר טוב מבית"ר, ונראינו טוב יותר מקבוצה שלקחה את האליפות ללא תחרות בשנתיים האחרונות. אז התחלנו לעשות שטויות ונתנו מתנות במקום לנצל את השליטה שלנו במשחק. ה-1:1 החזיר להם את הביטחון והגול השני היה המנה העיקרית של הערב. אני אוהב לראות שערים יפים, אבל לצערי הם תמיד נגדנו. צריך להגיד כל הכבוד לשחקנים עם ביטחון שיש להם אומץ לעשות מספרת או לבעוט מ-30 מטר. אני מקווה שגם לנו יהיה את הביטחון הזה כדי שאוכל ליהנות באמת משערים כאלה".

"אני חושב שאנחנו עדיין במירוץ לאליפות. השנה, בניגוד לשנים האחרונות, המאבק פתוח. עם קצת מזל, אנחנו יכולים לקחת את התואר", סיכם המאמן.

עטר: "הדרך שלי הוכיחה את עצמה"

בבית"ר היו מרוצים מאוד מהניצחון, שהחזיר את הקבוצה למאבק האליפות. "חזרנו למאבקי הצמרת", אמר המאמן, ראובן עטר, בסיום. "מכל ארבע הראשונות, אנחנו במצב הפחות טוב מבחינת הנקודות. אנחנו במומנטום טוב והשגנו ניצחון חמישי מששת המשחקים האחרונים. ניצחנו קבוצה טובה. נתניה הפתיעו אותי, אבל במחצית הראשונה שיחקנו טקטית נכון. נעלנו את מרכז השדה וזה יצר לנו יתרון במרכז כי כשהמגרש רטוב, קשה להעביר מצד לצד. החבר'ה נלחמו ואני מרוצה".

"יש לנו קבוצה איכותית, אבל אני לא רוצה לזלזל בשאר הקבוצות", התייחס עטר ליריבותיו לצמרת. "כל ארבע המובילות הן קבוצות ראויות ונמצאות איפה שהן בזכות. המאבק פתוח ונראה מי ישרוד. ההרגשה היא טובה והקהל התגעגע למשחקים האלה. גם בתקופות הפחות טובות שלנו שמרנו על המרקם החברתי, ועל התבנית המקצועית וזה ישתלם. הדרך שלי הוכיחה את עצמה".

טברטקו קאלה הוסיף: "שיחקנו טוב, עכשיו הכל פתוח אבל אנחנו עדיין לא יכולים לדבר על אליפות כשנותרו עוד 12 מחזורים. זו ליגה קשה ואנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו ולא לדבר". על הישיבה בספסל: "זה לא היה קל וזה קרה לי בפעם הראשונה בקריירה. אני מקצוען וצריך לכבד את החלטות המאמן, כל מי שיש לו חוזה בקבוצה צריך לעשות את מה שאומרים לו".

הנהלת בית"ר ירושלים קבעה את משחק שמינית גמר גביע המדינה מול הפועל עכו ליום שלישי הבא, ה-10 לחודש. זאת, בגלל אירועי חג הפורים בעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully