וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע: "לא משנה מי ישחק אצלם, הכל תלוי בנו"

דודי סלע ערך את אימוניו הראשונים במאלמו לקראת מפגש הדייויס מול שבדיה ודווקא אהב את המשטח. אייל רן: "אנחנו בבועה"

נבחרת הדייויס של ישראל קיימה היום (שני) שני אימונים נוספים באולם במאלמו, לקראת המפגש נגד שבדיה שייצא לדרך ביום שישי. הקפטן אייל רן ואנדי רם הגיעו מארצות הברית וישראל והשלימו את סגל הנבחרת. השחקנים דיווחו על תנאי מגרש טובים באולם במאלמו, שכן טניסאים ישראלים בדרך כלל לא אוהבים לשחק במשטחים מהסוג הזה.

הטניסאי הישראלי הבכיר, דודי סלע, אמר היום: "האווירה כאן מצוינת. אנחנו מרגישים כמו ראש ממשלה וזוכים לליווי צמוד של כוחות הביטחון בכל יציאה מהמלון למגרש וחזרה, היחידי שרגיל לכזה יחס הוא אנדי רם שהיה לו סטאז' בשבוע שעבר. בסך הכל האולם כאן מאוד נחמד, המגרש הוא מסוג של גומי שאף פעם לא שיחקתי על סוג כזה של משטח, אבל אני מרגיש עליו טוב מאוד. זה משטח לא מהיר ולא איטי, כזה באמצע ובכל מקרה הוא לא יפריע לי להציג את הטניס שלי". סלע התייחס גם להכנות של היריבים משבדיה ואמר: "נראה לי שהם בכל זאת יופיעו בהרכב טוב יותר ממה שפורסם, אולי רק זהות השחקן הרביעי שלהם לא ברורה. ביום חמישי כולנו נדע אבל זה באמת לא משנה מי ישחק אצלם, הכל תלוי רק בנו".

הקפטן אייל רן התייחס לקבלת הפנים במאלמו ואמר: "בסך הכל התנאים כאן טובים מאוד. השבדים קיבלו אותנו יפה ועושים הכל על מנת להחזיר לנו על האירוח המצוין שהם קיבלו בארץ לפני שנה בדיוק. אנחנו נמצאים כאן במעיין בועה כזאת, שומרים עלינו מאוד מקרוב ואנחנו לא בדיוק יודעים אם קורה משהו חריג בחוץ. אני מנסה להרחיק את השחקנים מכל הסיטואציה הזו, אנדי רם הגיע לכאן היום ומפלס המצב רוח עלה מיד בנבחרת ללבל שלו אנו רגילים. היו לנו אימונים טובים היום, החבר'ה מתחילים להרגיש את המתח הבריא שלפני תחרות חשובה. מחר יש לנו מסיבת עיתונאים שבוודאי תעזור לנו להיכנס יותר לאווירה ולמקד אותנו במטרה ובזה אנחנו מתעסקים".

בצד השבדי, גוברות ההערכות שתומאס יוהנסון, שלא היה רשום בסגל המקורי של מאטס וילאנדר, יהיה בסופו של דבר המחבט המוביל. וילאנדר אמר היום לתקשורת השבדית: "יוהנסון נראה טוב באימונים. הוא עדיין לא החלים לחלוטין מהפציעה שלו, אבל הוא לא מתלונן על כאבים. חשוב מאוד שהשחקנים הצעירים שלנו יראו אותו בפעולה השבוע ויתרשמו מההתלהבות שלו".

שחר פאר פתחה היום את הופעתה בטורניר מונטריי במכסיקו, כששיחקה בסיבוב הראשון של טורניר הזוגות. פאר ואנה לנה גרונוולד הגרמניה הפסידו לצמד הצ'כיות איבטה בנסובה וברבורה זחלובה סטריקובה 6:4, 7:6. ביום שלישי תשחק פאר מול אותה בנסובה בסיבוב הראשון של טורניר היחידות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully