וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תגובות

סשה רוזנבלט, דובר אתר "הקופסא-הדור הבא", מסר: "האתר חגג לפני שבועות מספר שבע שנים להיווסדו והיד עוד נטויה, צר לי כי אותם אנשים מסוימים אשר טוענים כי האתר הפך לסניף האתר הרשמי לא הזדהו, אלא העדיפו להעלות טענות בעילום שם. האתר הינו אתר שוקק ומהווה את הבמה המרכזית לכל אוהדי נתניה להביע את דעתם בכל תחום בפורום האתר. האתר מתבסס לרוב על הודעות רשמיות של מועדון מכבי נתניה באשר להחתמת שחקנים זאת כיוון שאינו מעוניין להתבסס על ספקולציות כאלה ואחרות, אשר מועלות באתרים אחרים. האתר והפורום שוקקים חיים ומיום ליום יותר ויותר גולשים מצטרפים לפורום".

מאיר אנשר מסר בתגובה לתגובה: "איציק, מי כמוך מכיר את עולם העיתונות, את הכתבה הזו אני קורא בפעם הראשונה על גבי האתר ובהחלט מופתע. ובכל זאת, כן, איציק, גרמתם לנתק בין הקהל לקבוצה, איבדתם רבים מאוהדי נתניה עקב היחס שלכם לקהל. אלה לא דברים שאני אומר אלה הן התוצאות בשטח, ביום יום. מכבי נתניה שונה מהקבוצה בשנים עברו ביחסה למאמנים, לקהל ובעיקר לעקרונות של פעם. אין לי מה לחרחרח ריב, אני פשוט לא מגיע כי הכדורגל לא מעניין, היחס שלכם בתחילת העונה לקהל היה מחפיר ובפירוש, חוץ מהסמל, (אפילו שחקני הנוער שלנו כבר מזמן לא מככבים על הדשא) לא מתחבר לקבוצה".

"ועכשיו לתגובות הלא ברורות שלך: 1. אף פעם לא ביקשתי מימיון לפנזין, ואתה יודע את זה. חבל שאתה רומז בתגובה שלך לפני שהבנת שאת הקישור עשה הכתב. הפנזין, וזה מה שהיה יפה בו, היה ללא שום אינטרס או מושפע משום בעל ממון. היה פשוט, אמיתי ולעיתים נוקב. 2. כסף מהבית? לא ברור לי על מה הגבת אבל ניחא, בטח הקונטקסט הכללי עיצבן אותך. לא חכם, לא ביקשתי שיאמר ישקיע כסף נוסף בקבוצה. רציתי התנהלות טובה יותר מול האוהדים. 3 נקרעתי מצחוק מתגובתך בנושא המבצעים. להזכירך הפנזין נלחם שנים בהנהלה על מנת להוריד מחירי מנוי כדי שיהיו יותר אוהדים. מה אתה מעדיף? 350 אוהדים ב-90 שח? אבל אם נגעת בנקודה, גם אם הכרטיס יעלה 100 שח, ויהיה מעניין לבוא ולראות את הקבוצה, ייבנה קשר אמיתי במהלך כל השבוע ולא רק בשבת, הקופסא תתמלא. 4. אין לי מה ליצור כותרות, אני כבר מזמן לא נמצא שם. איפה שהחרבתם את מה שבנינו. תבלה, תהנה ותתמודד עם מה שגרמתם, אל תחפש להאשים אחרים בקופסא ריקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully