וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לכם עוד 4 שנים ליהנות מילנה איסינבאייבה

שיאנית העולם בקפיצה במוט הודיעה שתפרוש בתום אליפות העולם ב-2013. על שיאיה העולמיים: "אני יכולה לקפוץ גם 5.30"

ילנה איסינבאייבה, האלופה האולימפית ושיאנית העולם בקפיצה במוט, הודיעה שהיא מתכוונת להתחרות בפעם האחרונה באליפות העולם שתתקיים ב-2013 במוסקבה. "התכנון שלי הוא לסיים את הקריירה מול הקהל הביתי שלי, ואני בהחלט מתכוונת להצליח שם. אחרי 2013, אני אפרוש", אמרה היום (שני) איסינבאייבה.

איסינבאייבה, שהשיגה תוצאה של 5.05 מטרים במשחקים האולימפיים בבייג'ינג, מאמינה שהיא יכולה להמשיך ולשבור שיאי עולם, כשהגבול מבחינתה הוא גובה של 5.30 מטרים. "השיא שלי חייב להיות 5.20 לפחות, ולדעתי גובה של 5.30 הוא אפשרי. אני בהחלט יכולה להשיג את זה, לא צריכה להיות בעיה מבחינה טכנית", אמרה הקופצת הרוסיה שהשתתפה במסיבת עיתונאים בבייג'ינג לרגל הצגת הספונסר החדש שלה.

בחודש שעבר קבעה איסינבאייבה שיא עולמי חדש באולם, אחרי שניתרה ל-5.00 מטרים בתחרות שאירגן סרגיי בובקה האגדי בדונייצק שבאוקראינה. זה היה שיאה העולמי ה-12 באולם וה-26 בסך הכל.

לגבי הספונסר הסיני החדש של איסינבאייבה, חברה המנוהלת על ידי מתעמל העבר לי נינג - לא נמסרו פרטים מדוייקים על גובה העיסקה, אבל ההערכות של התקשורת ברוסיה מדברות על 1.5 מיליון דולר לשנה, למשך חמש שנים, חוזה חסר תקדים בעולם האתלטיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully