וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאקיל: "זה מה אני עושה, חפשו אותי בגוגל"

הקקטוס הגדול שוב הפגיז, ולא חסך במחמאות עצמיות: "אני ככה מאז 1992". דרו גודן שוחרר מסקרמנטו והוא בדרך לסן אנטוניו או קליבלנד

שאקיל אוניל ממשיך לדרוס ולרמוס, והלילה הקקטוס הגדול סיים כקלע המוביל של פיניקס בניצחון על הלייקרס. אחרי 45 הנקודות שלו מול טורונטו, הפעם שאק קלע 33, וכהרגלו, לא חסך במחמאות על עצמו. "זה מה שאני עושה, עשיתי את זה מאז 1992. אם אתם לא מאמינים, חפשו אותי בגוגל".

אוניל, שביום שישי יחגוג 37, המשיך: "הרבה אנשים חשבו שאיבדתי את זה. זה מצחיק, אבל בשנה כשאמרתי שאני פצוע, לא האמינו לי. השנה אני כבר מרגיש טוב יותר".

קובי, מנגד, שהפגיז 49 נקודות מול "חברו" לשעבר, סיים בפעם ה-96 בקריירה עם 40 נקודות ומעלה (השלישי בתולדות הליגה, אחרי ג'ורדן וצ'מברליין), ראה את הלייקרס סופגים הפסד שני רצוף. "אנחנו במין תקופה כזאת שבה כולם עייפים פתאום", אמר קובי, ש-38 הזריקות שלקח במשחק הן שיא עונתי בליגה, "זה קורה, אבל האתגר שלנו יהיה לצאת מזה כמה שיותר מהר". כשנשאל האם הכושר הנוכחי של שאק מזכיר לו את אוניל של השנים הגדולות, ענה קובי: "לא, לא ממש. הם פשוט מוסרים לו יותר לאחרונה".

דנליבי סיים את העונה

דרו גודן שוחרר מסקרמנטו ביום השחרורים האחרון ב-NBA ועל פי הערכות הוא צפוי לחתום בסן אנטוניו עד סיום העונה, כולל הפלייאוף. גודן הגיע לקינגס לפני כשבועיים בטרייד שערכה הקבוצה עם שיקגו והעזיבה שלו הייתה צפויה.

הפאוור פורוורד מרוויח 7.1 מיליון דולר לעונה והחוזה שלו מסתיים בקיץ. השחרור שלו מהקינגס בדיוק בזמן בשביל שהוא יוכל להצטרף לקבוצה שצפויה לעלות לפלייאוף. מלבד הספרס, גם קליבלנד, בה הוא שיחק לפני שעבר לבולס, הוזכרה כמועמדת לצרפו.

הקאבלירס מחפשים גבוה והוזכרו גם כמי שעשויים להחתים את ג'ו סמית הוותיק, ששוחרר אתמול על ידי אוקלהומה סיטי. בארצות הברית דיווחו היום שהפאוור פורוורד הוותיק והקבוצה מאוהיו ינסו להגיע לסיכום מהיר ושכזה יסלול את דרכו של גודן לסן אנטוניו.

* בעוד דני גריינג'ר צפוי לחזור לפרקט בקרוב, חדשות הרבה פחות טובות הגיעו לאינדיאנה מכיוונו של מייק דנליבי. הפורוורד שקולע העונה 15.1, שותף רק ב-18 משחקים בעונה ושיחק לאחרונה לפני כחודש. הפייסרס הודיעו שהוא סובל מבעיות בברכיים, שוקל לעבור ניתוח ושבכל מקרה הוא ייעדר עד סיום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully