וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע עלה למקום ה-63 בעולם

הטניסאי הישראלי טיפס שני מקומות ומרוחק שישה שלבים מדירוג השיא שלו. פאר עלתה למקום ה-47, ציפי אובזילר 170, הראל לוי 241

דודי סלע, שהמריא עם נבחרת הדייויס של ישראל לשבדיה לקראת ההתמודדות בין שתי הנבחרות, טיפס שני מקומות בדירוג העולמי שפורסם הבוקר וכעת הוא במקום ה-63 בעולם. בשבועות הקרובים ינסה הטניסאי הישראלי לחלוף על פני המקום ה-57 בעולם - הגבוה ביותר אליו הגיע - ולהיכנס לראשונה לטופ 50. הראל לוי, שירד שלושה מקומות, הוא המחבט מספר 2 של ישראל והוא במקום ה-241 בעולם ונועם אוקון מדורג 393, אחרי עלייה של 4 שלבים.

בצמרת העולמית לא נרשמו שינויים משמעותיים כשרפאל נדאל ממשיך והוליך ומאחריו רוג'ר פדרר ונובאק דג'וקוביץ'. גאל מונפילס עלה למקום ה-9 על חשבונו של פרננדו ורדסקו, שירד למקום ה-10. ייבגני קורולב עשה קפיצה משמעותית מהמקום 105 ל-79 ואילו איבן ליוביצ'יץ' רשם את הירידה המשמעותית ביותר במאייה הראשונה, כשצנח 23 שלבים עד למקום ה-76.

כמו דודי סלע, גם שחר פאר עלתה שני שלבים וכעת היא מדורגת במקום ה-47 בעולם. ציפי אובזילר עלתה מהמקום ה-174 ל-170 ומי שרשמה קפיצה גדולה היא יוליה גלושקו, שעלתה מהמקום ה-358 למקום ה-326. גם בצמרת הדירוג של הנשים לא נרשמו תזוזות וכל העשירייה הראשונה שמרה על מקומה. סרינה וויליאמס מוליכה לפני דינארה סאפינה וילנה יאנקוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully