וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון אחרי טוטנהאם: "הייתי יכול להסתדר בלי ההארכה"

אלכס פרגוסון היה מרוצה מהניצחון בגביע הליגה בפנדלים על טוטנהאם, אך חושש מעייפות במשחק הליגה ביום רביעי. רדנאפ: "שיחקנו נהדר"

המנג'ר של מנצ'סטר יונייטד, אלכס פרגוסון, הודה כי הקבוצה שלו צריכה להודות לשוער השלישי, בן פוסטר, שעצר שני פנדלים בניצחון 1:4 בבעיטות ההכרעה של היונייטד על טוטנהאם. "הם נראו מאוד בטוחים בעצמם וההצלה של בן פוסטר נתנה לנו תנופה גדולה". קרלוס טבז, ודראן צ'ורלוקה וכריסטיאנו רונאלדו הבקיעו את בעיטות העונשין שלהם ואז הגיע דיוויד בנטלי, שהבעיטה שלו החמיצה את המסגרת. אנדרסון כבש והעניק את הגביע לשדים האדומים.

למרות שמחתו מהניצחון, המנג'ר הסקוטי היה מאוכזב מכך שקבוצתו נזקקה להגיע להארכה: "למען האמת, הייתי יכול להסתדר בלי ההארכה, כי יש לנו משחק קשה ביום רביעי (בליגה נגד ניוקאסל), ואני אצטרך לרענן את השורות. לגבי העובדה שיונייטד עדיין יכולה לזכות בארבעה התארים העונה, אמר פרגוסון: "הליגה היא הראשונה בסדר העדיפויות, וגם ליגת האלופות".

"שיחקנו מול הקבוצה הטובה באירופה"

המנג'ר של טוטנהאם, הארי רדנאפ, היה מאוד מאוכזב בסיום ההפסד, אך הוא היה גאה בשחקניו: "אני חושב ששיחקנו נהדר", אמר רדנאפ ל"סקיי" אחרי המשחק. "זו היתה הופעה מצוינת, ובסוף זה עניין של הגרלה בפנדלים". רדנאפ הודה כי היו לו ספקות לפני בעיטות העונשין, משום שליונייטד יתרון בולט מבחינת הביטחון של שחקניה: "האמת היא שלא בעטנו את הפנדלים בביטחון. ככה זה, אבל בסך הכל הם לא הצליחו לנצח אותנו במשך 90 דקות וגם לא בהארכה. אני לא חשוב שהגיע לנו להפסיד, היינו נהדרים".

פרגוסון עלה בהרכב חסר, כשהשאיר את ווין רוני ודימיטאר ברבאטוב מחוץ לסגל ועלה עם דני וולבק ב-11 הפותחים, אך רדנאפ ראה את הדברים אחרת: "שיחקנו מול הקבוצה הטובה באירופה והם לא שיחקו עם הילדים, רק שני ילדים פתחו, אבל הם יצאו ופתאום וידיץ' וגיגס עלו והפכו את הקבוצה לחזקה מאוד"

עם ג'ונתן וודגייט הפצוע, לדלי קינג שבדרך כלל לא משחק שני משחקים בשבוע ומייקל דוסון, שסבל מהתכווצויות בסוף המשחק, רדנאפ מוצא את עצמו עם הגנה דלילה לקראת המשחק באמצע השבוע מול מידלסבורו. רדנאפ טען כי מנג'ר בורו, גארת' סאות'גייט, בטח צפה במשחק בהנאה, לאחר שמספר שחקנים, (ביניהם ארון לנון), סבלו מהתכווצויות ופציעות שונות במהלך 120הדקות. "זאת הבעיה, אנחנו משחקים שוב ביום רביעי", אמר המנג'ר והוסיף כי דוסון יהיה זה שיפחח כנראה במשחק הליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully