וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: הפער של ליון הצטמק לארבע

האלופה סיימה ב-1:1 עם ראן, לאחר שזו השוותה בדקת הסיום. פ.ס.ז'. ניצחה 1:4 את נאנסי, מארסיי עם 0:1 על קון, בורדו גברה 0:1 על לוריין

המוליכה, ליון, סיימה את משחקה בבית נגד ראן בתיקו 1:1, במסגרת המחזור ה-26 של הליגה הצרפתית, והפער שלה מהדולקות אחריה הצטמצם לארבע נקודות. כל היריבות של ליון השיגו ניצחונות חשובים. פאריס סן ז'רמן המשיכה בכושר הפנטסטי שלה והביסה את נאנסי 1:4. בורדו ומארסיי עבדו קשה יותר עם ניצחונות 0:1 על לוריין וקון, בהתאמה.

ליון - ראן 1:1

כאמור, המוליכה והאלופה הנצחית שיחקה לאחר שכל יריבותיה לצמרת ניצחו והפעילו עליה לחץ. החבורה המוכשרת של קלוד פואל קיוותה לא להתרגש, אבל שער שוויון של ג'ימי בריאנד בדקת הסיום של המשחק הוריד את הפער שלה בצמרת לארבע נקודות, אחרי שפאריס סן ז'רמן ניצחה. קים קאלסטרום (66) העלה קודם לכן את ליון ליתרון, במשחק שנערך בסטאד דה ז'רלן. הדרך לאליפות שמינית ברצף, אם תגיע, תהיה קשה ורצופת מכשולים.

פאריס סן ז'רמן - נאנסי 1:4

הקבוצה של פול לה גוון השיגה ניצחון שישי בשבעת המשחקים האחרונים. גיום הוארו פתח את החגיגה בדקה ה-11 עם נגיחה מקרוב לאחר בישול של ז'רום רוטן. שתי דקות מאוחר יותר היה זה לודוביק ז'יולי שניצל מסירה נפלאה של סטפן ססניון והרשית את השני. נאנסי החזירה שער משלה כשז'ולן פרה בעט מזווית אפס לרשת של מיקאל לנדרו בדקה ה-30, אבל הוארו השלים צמד והעלה את מאזנו ל-15 שערים, יחד עם אנדרה פייר ג'יניאק בראש טבלת מלך השערים. ססניון הוסיף שער משלו בדקה ה-63 והשאיר את פ.ס.ז' במקום השני.

קון - מארסיי 1:0

מארסיי התקשתה מאוד בתקופה האחרונה, במיוחד בחלק ההתקפי, וגם מול קבוצת התחתית של קון, שלא ניצחה למעלה משלושה חודשים, זה הלך קשה מאוד. שער אחד של הברזילאי, ברנדאו, שהגיע בינואר משחטאר דונייצק, סידר לאריק גרטס ניצחון חוץ חשוב. בנואה שיירו מצא את הברזילאי בכדור עומק נפלא, וזה הרשית ממרכז תיבת החמש ושמר את מארסיי שלישית.

בורדו - לוריין 0:1

הקבוצה של לורן בלאן לא ניצחה בארבעת משחקיה האחרונים וראתה את ליון מתרחקת. לוריין עשתה לבלאן חיים קשים, אבל מי שכרגיל בא לעזרתו הוא מרואן שמאק המרוקני, שבדקה ה-49 המשיך פנימה מסירה של פרננדו קבנאגי.

משחקים נוספים:

מונאקו - סנט אטיין 2:2
למונאקו: פרדריק נימאני (20), יוהאן מולו (90), לסנט אטיין: דימיטרי פייה (25), דייסוקי מאצוי (60)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully