וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון שלישי ברציפות למאיורקה

גברה 0:1 על ספורטינג חיחון בחוץ ועלתה מעל הקו האדום. אוואט שמר משחק שלישי רצוף על שער נקי. ויאדוליד הפתיעה את ולנסיה 1:2 בחוץ

המחזור ה-25 בליגה הספרדית המשיך הערב (ראשון), לאחר שאמש ריאל מדריד וסביליה השיגו ניצחונות חוץ. דודו אוואט ומאיורקה השיגו ניצחון שלישי ברציפות בליגה, הפעם הקבוצה מהאי עשתה זאת בחוץ נגד ספורטינג חיחון עם 0:1, כשאוואט עצמו שוער משחק שלישי ברציפות על שער נקי.

אלמריה השיגה ניצחון בית על חטאפה 1:2, רקראטיבו הואלבה עם הפתעה גדולה, 0:2 בחוץ על מלאגה החזקה. ולנסיה נוצחה במסטאייה בצורה מפתיעה 2:1 על ידי ויאדוליד. המחזור ננעל עם התיקו 2:2 של ויאריאל בבטיס.

ספורטינג חיחון - מאיורקה 1:0

דודו אוואט פתח בשערה של מאיורקה במשחק החוץ שלה בחבל אסטוריה והשלים משחק שלישי רצוף ללא ספיגה. הקבוצה האדומה מהאי הגיעה למשחק במומנטום חיובי אחרי שני ניצחונות, וקיוותה להמשיך לטפס אל מעל האזור המסוכן. מאיורקה עלתה ליתרון משער בבעיטה חופשית (49) של חואן אראנגו. ניצחונה של מאיורקה העלה אותה אל מעל הקו האדום, אבל היא עדיין רחוקה מלהרגיש בטוחה.

ולנסיה - ויאדוליד 2:1

משהו לא טוב עובר על הקבוצה מעיר התפוזים, שאירחה את ויאדוליד וספגה הפסד בית מפתיע במסטאייה. ג'ונתן ססמה (6) וראול אלביול (31 עצמי) כבשו לאורחים, קרלוס מרצ'נה רק צימק (73). ולנסיה כבר ארבעה משחקים ללא ניצחון ועם שתי נקודות בלבד. ויאדוליד משיגה ניצחון אחרי שני הפסדים.

בטיס - ויראריאל 2:2

לשחק בסביליה זה קשה, ואת זה ברצלונה חוותה על בשרה. ויאריאל פתחה טוב ועלתה ליתרון משערים של סנטי קאזורלה (6 ו-37), אבל סרחיו גארסיה צימק עד ההפסקה (42). במחצית השנייה ריקרדו אוליביירה איזן (57).

מלאגה - רקראטיבו הואלבה 2:0

הקבוצה מאנדלוסיה שמקום השישי אירחה את רקרא, במטרה לאסוף עוד שלוש נקודות בדרך בעונה הטובה שלה, אבל לאורחים היו תוכניות אחרות לגמרי והם הצליחו להוציא אותם לפועל, במיוחד לאחר שמנואל אורביו ממלאגה הורחק עשר דקות לפני סיום המחצית הראשונה. עשר דקות פתיחת המחצית השנייה כבש חאבייר קאמונאס את הראשון. עשר דקות אחר כך הכפיל אדריאן את היתרון.

אלמריה - חטאפה 1:2

האורחת מהפרבר המדרידאי עלתה ליתרון מהיר משער של דויד מנדז כבר אחרי שמונה דקות של משחק, אבל אלבארו נגרדו מיהר להשוות (18), ובדקה ה-65 הוא אף הפך את התוצאה עם שער שני. שתי הקבוצות היו צמודות בליגה (חטאפה 12, אלמריה 13) עם 28 נקודות לפני המשחק, אלמריה כעת מטפסת מעליה.

תוצאות נוספות:

ראסינג סנטאנדר - אוסאסונה 1:1
לסנטאנדר: אוסקר סראנו (13), לאוסאסונה: וולטר פנדיאני (45).

נומנאסיה - דפורטיבו לה קורוניה 1:0
חואן רודריגז (75)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully