וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: כתובת גראפיט על הקיר של המבורג

הברזילאי של וולפסבורג חזר מפציעה וכבש צמד בניצחון 1:3 על המבורג. באיירן אכזבה עם 0:0 מול 10 שחקני ברמן. שטוטגרט ניצחה בקרלסרוהה

בקיץ, חובבי הכדורגל בגרמניה דיברו על ליגה חד צדדית לטובת באיירן מינכן, אבל הבונדסליגה של העונה שוברת את כל שיאי העניין. הצמרת לוהטת, המשחקים מרתקים וגם השבוע יש מוליכה חדשה-ישנה. רק בשבוע שעבר כבשה המבורג של מרטין יול את הפסגה, אבל במשחק הבית מול וולפסבורג הנפלאה היא כשלה והפסידה 2:0. למרות החמישייה המדהימה בליגת האלופות, באיירן ממשיכה בשלה ואכזבה עם תיקו מול ורדר ברמן המתפוררת. למזלו של יורגן קלינסמן, היריבות שלו פשוט מסרבות לברוח. אל הקלחת המטורפת הזו הצטרפה גם שטוטגרט, שניצחה 0:2 בקרלסרוהה ועלתה למקום השביעי.

המבורג - וולפסבורג 3:1

הקבוצה של פליקס מגאת הגיעה לנורדבנק ארנה עם רצף של שלושה ניצחונות רצופים, ללא הפסד ליגה ב-2009, אבל אחרי ההדחה מגביע אופ"א. כבר בדקה ה-12 הוכשל אדין דזקו הבוסני ברחבה, וגראפיט הברזילאי, שחזר לאחר שלושה שבועות של פציעה, כבש מהנקודה הלבנה. המבורג קיבלה הזדמנויות נפלאות להשוות, אבל פאולו גררו ואיביצ'ה אוליץ' החטיאו ממצבים קורצים ושילמו את המחיר מן העבר השני. גראפיט כבש מתוך הרחבה לאחר בישול של מרסל שייפר וקבע 0:2 בהפסקה, . גררו החזיר שער למארחים בדקה ה-73 והפיח תקוות אצל מרטין יול, אבל דזקו כבש את שערו השישי מאז החזרה מהפגרה כעבור שתי דקות בלבד. וולפסבורג עלצה למקום הרביעי, צמצמה את הפער מהפסגה לארבע נקודות והפכה למועמדת לגיטימית לזכייה באליפות.

ורדר ברמן - באיירן מינכן 0:0

מה שהולך בליגת האלופות, לא מתחבר לבאיירן בליגה. גם מול ורדר ברמן, שלא ניצחה בארבעת משחקיה האחרונים בליגה ונותרה ב-10 שחקנים כבר בדקה ה-15, הבווארים לא הצליחו למצוא את הרשת ופספסו הזדמנות להידבק לפסגה. נאלדו המקומי הורחק כעבור רבע שעה לאחר פגיעה בבסטיאן שווינשטייגר, אבל למרות מספר מצבים לא מבוטל, באיירן לא הצליחה לכבוש ונשרה למקום החמישי.

קרלסרוהה - שטוטגרט 2:0

הקבוצה של מרקוס באבל הצטרפה גם היא לחבורת הצמרת, לאחר ניצחון חוץ חשוב שהותיר את המארחת עמוק מתחת לקו האדום. אלסון כבש את הראשון בדקה ה-50, וסמי חדירה קבע את התוצאה הסופית, לאחר התקפה מתפרצת נפלאה של האורחים בדקה ה-88. שטוטגרט שביעית עם 36 נקודות, שבע פחות מהרטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully