וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלבה ברלין זכתה בגביע הגרמני

יריבת מכבי תל אביב ביום חמישי הקרוב הביסה בגמר את טלקום בון 44:69. אולימפיאקוס נקמה בפנאתינייקוס וניצחה אותה בליגה 75:77

אלבה ברלין אולי לא נוחלת הצלחה כה גדולה ביורוליג, אבל לפחות בגרמניה היא מצליחה לשמח את אוהדיה. יממה לאחר שניצחה בחצי הגמר את פרנקפורט סקייליינרס (69:81), זכתה הערב (ראשון) בגביע הגרמני. יריבתה של מכבי תל אביב בבית ו' של המפעל האירופי המרכזי הניפה את הגביע לאחר שהביסה בגמר את טלקום בון בגמר 44:69.

בון דווקא הוליכה אחרי 10 דקות של משחק 10:12, אבל הרבע השני היה כולו נתון בשליטת אלבה, שטרפה את המגרש, קלעה 24 נקודות וספגה רק 10. ברבע השלישי שוב בון הצליחה להיות מאוזנת מול יריבתה, כשהפסידה 13:11, אבל שוב ברבע האחרון אלבה סיימה כשידה על העליונה עם 9:24, והיא מניפה גביע שישי בתולדותיה. את אלבה הובילו בקלעים ג'וליוס ג'נקינס המטיר 25 נקודות והוריד שישה ריבאונדים, עמנואל מקלרוי הוסיף 10, אלכסנדר נאג'ייפייג'י סיים עם תשע. את בון הוליכו קן ג'ונסון עם 13 נקודות וארל רולנד עם 10 נקודות.

אולימפיאקוס נקמה ביריבתה המרה, פנאתינייקוס על ההפסד בגמר הגביע בשבוע שעבר, וניצחה אותה בליגה 75:77. פנאתינייקוס הוליכה בפתיחה, אבל התעוררות של בורוסיס ברבע השני הוליכה את האדומים לשני רבעים מוצלחים, ולרבע האחרון הם עלו עם יתרון 6. שחקניו של אוברדוביץ' הצליחו לצמק לקראת הסיום, אך נכנעו לבסוף לקבוצתו של ינאקיס. לאחר הניצחון ניצבת אולימפיאקוס בראשות הליגה כשהיא מקדימה בנקודה אל פנאתינייקוס.

את קלעי אולימפיאקוס הוליך ג'יאניס בורוסיס עם 18, בעוד ניקולה וויצ'יץ' רושם עוד משחק טוב עם 14 נקודות ו-6 ריבאונדים. לין גריר תרם 13, ויותם הלפרין נתן 11 נקודות ו-3 חטיפות. לפנאתנייקוס: ואסילי ספאנוליס ומייק באטיסט 19 כל אחד.

פרימה ורולי, קבוצתו האיטלקית של אפיק ניסים מהליגה השניה, זכתה הערב בגביע הליגה השניה, אחרי ניצחון בגמר 68:79 על ואנולי סורסינה. כזכור, ורולי גברה על וארזה החזקה בחצי הגמר, והערב השלימה את המשימה. ניסים עצמו רשם 14 נקודות ב-27 דקות משחק. את קלעי ורולי הוליך היינס עם 20 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully