וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: השיבה של דיקסון

1.3.2009 / 18:09

קולע סל הניצחון יערוך את הופעת הבכורה שלו במדי מכבי חיפה מול גליל/גלבוע. הפועל חולון תציג את גביע המדינה באולם הפחים מול ראשל"צ

המחזור ה-15 בליגת העל יינעל מחר (שני) עם שני משחקים בעלי חשיבות למלחמה על מיקום בפלייאוף העליון. מכבי חיפה, עם מאליק דיקסון ושיין גאדסון, תארח את גלבוע/גליל המתרסקת של עודד קטש (עובד, גוריון, הבדלי) שיודעת שהפסד נוסף יכניס אותה למאבקים של ממש על כניסה לפלייאוף התחתון. הפועל חולון, מחזיקת הגביע, תציג את גביע המדינה ותתלה את הדגל שמציין את הזכייה באולם הפחים בשעה שתארח את מכבי ראשון לציון (פוהרילס, אשכנזי, רומנו) שממש לא מתכוונת לעשות לה חיים קלים ותנסה להשאיר לעצמה סיכוי כלשהו להכנס לפלייאוף על חשבונה.

מכבי חיפה – גלבוע/גליל, 19:15, שידור ישיר בספורט 5+ לייב

אחרי איבוד גביע המדינה בשנייה האחרונה להפועל חולון, והנקמה ארבעה ימים לאחר מכן במשחק הליגה באולם הפחים, מגיעה הקבוצה של אבי אשכנזי כשהיא יודעת שהמאבק האמיתי שלה כעת הוא על המקום השני בליגה. בחיפה מחכים לנפילות של הפועל ירושלים ובינתיים ינסו לא למעוד בעצמם, ועל מנת לא ליפול החתימו את מאליק דיקסון ושיין גאדסון שיערכו מול גלבוע/גליל את הופעת הבכורה שלהם. בחיפה בונים על תרומה התקפית נכבדת של עידו קוז'יקרו ודבון ג'פרסון וזאת לאור העובדה שברוקס סיילס מגיע למשחק עם כאבי גב בנוסף לדורון פרקינס ותמיר גודמן הפצועים שייעדרו.

גלבוע/גליל נמצאת בנסיגה מתמדת ביכולת ואם לא יחול מפנה כלשהו תמצא עצמה הקבוצה מתקרבת לפלייאוף התחתון. ההפסד הביתי בשבוע שעבר לרמת גן, היה השלישי ברציפות, והשבוע החליטה הקבוצה לשחרר את לוקאס טישר ולשלוח את ניר כהן לאשקלון במקומו של עמית תמיר, עסקה שנכון לשעה זו תקועה. מתן נאור החל השבוע להתאמן בקבוצה של עודד קטש, אך טרם חתם על החוזה ולא ישחק, למרות העובדה שבאימונים לא ניכרת העובדה שלא שיחק בחצי שנה האחרונה. הקבוצה המאוחדת תצטרך יום טוב של בריאן רוברטס שבתקופה האחרונה לא מצליח למצוא את הקליעה שלו.

הפועל חולון – מכבי ראשון לציון, 19:15, פריצות בספורט 5+ לייב

בהפועל חולון מנסים לנחות עדיין מחגיגות הזכייה בגביע, הישג שדני פרנקו לא הצליח להביא בשבוע שעבר בשעה שקבוצתו הפסידה למכבי חיפה. לפני המשחק מול ראשון ייתלה דגל הזכייה בגביע באולם הפחים על ידי הקפטן כריס ווטסון, קולע סל הניצחון בריאן טולברט ונבחר מנציגי האוהדים. בקבוצה מצפים ל-2500 אוהדים שיגיעו לחנוך את המאורע ההיסטורי כשגם מיקי דורסמן וראש העיר מוטי ששון, שלא נכח בשנים האחרונות באולם הפחים, יגיעו לכבד את המעמד. כדי לא ליפול מול ראשון, ולהתקרב אל המקום השמיני, תצטרך חולון יום טוב של שחקני הפנים שלה, אורי קוקיה, כריס ווטסון וקרטיס ווית'רס.

ההפסד של ראשון בשבוע שעבר לגבעת שמואל טרף את הקלפים עבור עופר ברקוביץ'. הקבוצה הכתומה ביצעה עליית מדרגה ביכולת בתקופה האחרונה, אך דווקא ברגע האמת לא הופיעה למשחק הבית והתרחקה משמעותית מהפלייאוף העליון. כדי לשמור על סיכוי סביר תצטרך ראשון לנצח בהפרש שגדול מ-8 הפרש, אותו הפרש בו הפסידה לחולון בסיבוב הראשון. הקבוצה הכתומה ניצחה 5 פעמים ב-12 ההופעות האחרונות באולם הפחים, כך שהמשימה אפשרית, וכדי להפוך אותה למציאותית יצטרך עופר ברקוביץ' משחק הגנתי טוב של כל מערכי הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully