וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: הסתדרו בשלשות

אינטר ורומא נפרדו ב-3:3 מעורר השתאות בסן סירו. מילאן ממשיכה לצלול, הפסידה 2:1 לסמפדוריה. 0:4 לקטאניה בדרבי של סיציליה

כל העיניים הופנו הערב (ראשון) לסן סירו, שם נפגשו אינטר ורומא לקרב מסקרן, ולא בכדי. המשחק המצוין הניב שישה שערים ב-3:3 שחילק את הנקודות בין שתי הקבוצות. עוד לפני כן, התברר דבר אחד - מאבק האליפות הפך להיות דו ראשי ויכלול את אינטר ויובנטוס בלבד. מילאן, שהצהירה בסוף השבוע כי היא לא מוותרת על האליפות, נחלה הפסד מביך אצל סמפדוריה 2:1, וכעת היא תתמקד במאבקים על הכרטיס לליגת האלופות.

היריבות החדשות של מילאן כשלו אחת אחרי השנייה להתקרב ולסכן את הרוסונרי, שנותרו במקום השלישי. פיורנטינה סיימה רק ב-1:1 אצל האחרונה בטבלה, רג'ינה, אטאלנטה ספגה הפסד ביתי נדיר ומביך לקייבו מהתחתית 2:0, ואילו גנואה חזרה מסיינה עם 0:0.

אינטר - רומא 3:3

סגנית אלופת איטליה הגיעה לסן סירו לקרב נגד הקבוצה של ז'וזה מוריניו. למרות שהיא מדשדשת העונה, רומא לא הראתה רגשי נחיתות נגד הנראזורי. המשחק המצוין הניב שישה שערים והזכיר את המשחקים הגדולים של שתי הקבוצות מהשנים האחרונות, כששתיהן רצו ראש בראש בפסגת הטבלה.

אחרי 23 דקות של משחק דניאלה דה רוסי האורח העלה את הקבוצה מעיר הבירה ליתרון, כאשר שבע דקות אחר כך יון ארנה ריסה הנורבגי הכפיל את התוצאה והדהים את הסן סירו. אלא שאז, במחצית השנייה חלוצה של אינטר, מריו בלוטלי, 'הגיע' למשחק. את השער הראשון שלו הוא כבש חמש דקות בתוך המחצית השנייה. מתיאו בריגי כבש עוד אחד לרומא בדקה ה-57 והיא נראתה בדרך לשלוש נקודות יוקרתיות בסן סירו. שש דקות לאחר מכן צימק באלוטלי עם פנדל. בדקה ה-79 איזן הרנן קרספו את התוצאה וקבע 3:3 דרמטי במשחק המדהים.

הפער של אינטר מיובנטוס ירד מתשע לשבע נקודות, אבל זה כנראה לא מה שישבור את שחקניו של מוריניו, שאחרי שלושה ניצחונות רצופים נעצרים. רומא משיגה נקודה חשובה והיא עם 44 נקודות במקום השישי. היא עדיין רחוקה מאוד מאינטר, 16 נקודות, אבל אחרי פתיחת העונה הרעה שלה היא ממשיכה לשמור על פער סביר מהמקום הרביעי, (שתי נקודות) שמוליך למוקדמות ליגת האלופות בעונה הבאה.

סמפדוריה - מילאן 1:2

אחרי ההדחה מגביע אופ"א טענו במילאן כי הם לא מוותרים על הסקודטו, אבל דיבורים לחוד ומעשים לחוד. ההפסד הערב בסטדיו לואיג'י פרריס בג'נובה ישלח את מילאן להיאבק על הכרטיס לליגת האלופות מהמקום הרביעי. קלרו אנצ'לוטי בוודאי לא חלם שבעונה כזו, בה קיבל את רונאלדיניו, דיוויד בקהאם ואפילו השאיר את קאקה, העונה תסתיים לו בתחילת חודש מארס. על הכישלון של העונה עוד ידובר רבות, אבל ייתכן מאוד שמבחינת ברלוסקוני וגליאני, ההפסד הזה הוא שירת הברבור של עידן אנצ'לוטי ברוסונרי.

בדקה ה-33 עלתה סמפדוריה ליתרון במשחק חם בו נשלפו תשעה צהובים. כדור קרן הוגבה לרחבה, אנדראה ראגי הסית בראש ואנטוניו קסאנו דחק מקרוב בנגיחה משלו. מילאן באה בטענות קשות בטענה שהכדור הורחק מקו השער, אך ללא הועיל. מילאן חיפשה שוויון, אבל נכנעה למגע הקסם של קסאנו. הילד הרע של הכדורגל האיטלקי בישל במסירת אומן לג'מפאולו פאציני, שכבש מזווית קשה את השני בדקה ה-51 והמשיך את הכושר הנפלא שלו מאז הגיע מפיורנטינה בינואר. פאטו רק צימק עם שער בדקה ה-80.

רג'ינה - פיורנטינה 1:1

פיורנטינה הגיעה למשחק החוץ ברג'יו קלבריה מול האחרונה במטרה לשמור על המקום הרביעי, וספגה כבר בדקה ה-21 מרגלו של אלסיו ססטו. התשובה הייתה מהירה. כעבור שתי דקות הגיע דחק אמיליאנו בונאצולי מקרוב וקבע 1:1. למרות התוצאה הלא מחמיאה, בויולה יכולים להתנחם בצמצום הפער ממילאן ובאיבוד הנקודות של היריבות.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

פאלרמו - קטאניה 4:0

הדרבי החם של סיציליה היה חד צדדי ונגמר מהר מהצפוי. כבר בדקה ה-14 קטאניה כבשה את הראשון. טקאיוקי מורימוטו היפני הגביה ופבלו לדסמה המשיך בנגיחה פנימה. המשחק רק התחמם שתי דקות לאחר מכן כשמארק ברשיאנו מפאלרמו פגע בגסות ביפני והורחק. מורימוטו ירד לקבל טיפול, חזר ובדקה ה-37 כבש את השני. פאלרמו התפרקה והיפני המשיך לככב. דקה לפני ההפסקה הוא בישל בנגיחה לג'וזפה מסקארה שהפציץ מכ-40 מטרים שער מדהים מעל לידיו של מרקו אמליה. החגיגה נמשכה במחצית השנייה, כשמיקלה פאולוצ'י כבש את הרביעי בדקה ה-66.

אטאלנטה - קייבו 2:0

הקבוצה מברגמו ממשיכה להפגין אי יציבות. לצד ניצחונות על רומא ואינטר, הגיע הערב (ראשון) עוד הפסד ביתי לקבוצת תחתית. אנטוניו לנגלה כבש את הראשון בדקה ה-78, לנגלה הוא גם זה שהחל במהלך שהוביל לפנדל בדקה ה-89, אותו הפך סרחיו פליסייר לשער השני במשחק.

תוצאות נוספות:

סיינה - גנואה 0:0

קליארי - טורינו 0:0

אודינזה - לצ'ה 0:2
לאודינזה: גטאנו ד'אגוסטינו (75), ג'ובאני פסקוואלה (90)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully