וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסטון מרטין הוצאה מהסטוק

וילה של מרטין אוניל כבר הוליכה 0:2 אבל סיימה ב-2:2 עם סטוק. מנצ'סטר סיטי הפסידה לווסטהאם 1:0, בולטון ניצחה את ניוקאסל 0:1

המחזור ה-27 בפרמיירליג נמשך היום (ראשון) עם ארבעה משחקים נוספים. אנשי נסיכויות הנפט ראו את קבוצתם מנצ'סטר סיטי רושמת משחק שלישי ללא ניצחון, כשהפעם היא הפסידה לווסטהאם 1:0 בקרב מרכז-תחתית טבלה, שהיה יכול לחלץ את הסיטי מאיזור התחתית, אבל קירב אותה לשם מחדש. בניגוד אליה, ווסטהאם התרחקה עד כדי 11 נקודות מעל לקו האדום. חלוצי הסיטי ישבו על השער של ווסטהאם במשך כל המחצית הראשונה, אבל לא הפסיקו להחמיץ. בדקה ה-71 הושג השער היחיד במשחק, כאשר סאביו פרץ מצויין מימין ובעט לשער, גיבן הדף רע וג'ק קוליסון השתלט על הכדור והקשית מהאוויר לרשת כדי לקבוע 0:1 לפטישים.

אסטון וילה כבר יכלה לשמוע את הצלילים, להריח את הריח ולהרגיש את דפיקות הלב שמאפיינות את הרגע לפני שעולים אל הדשא, למשחק בליגת האלופות. שחקניו של מרטין אוניל כבר הוליכו 0:2 על סטוק והיו קרובים להתרחק עד 8 נקודות מארסנל שנמצאת במקום החמישי, אבל צמד שערים של האורחים בשתי הדקות האחרונות של המשחק השאירו בידיהם רק נקודה, ו-2:2 מאכזב.

דקה לסיום המחצית הראשונה מצאו המארחים את שערם הראשון כשמילנר שלח כדור לפטרוב, והבולגרי שלח טיל שלא השאיר סיכוי לסורנסן. וילה המשיכה לשלוט, ובדקה ה-79 הגיע המהלך של המשחק, כשפטרוב שלח כדור לג'ון קארו, והחלוץ המשיך את הכדור בנגיעה נהדרת מ-18 מטרים מעל לשוער סטוק. האורחים אותתו שהם לא מוותרים על המשחק בדקה ה-88 כשווילן הרים כדור מהאגף הימני ומצא את ראשו של ריאן שואוקרוס, שנגח אל הרשת. וילה לקחה צעד אחורה וניסתה לשמור על התוצאה, אבל סטוק הכתה בשנית בדקה ה-90: הכדור הגיע לקצה הרחבה של וילה, פטרוב ניסה להרחיק, אבל ויילן שלח כדור שטוח שהכניע את בראד פרידל, וקבע שיוויון.

בלקבורן, שהייתה "קבורה" מתחת לקו האדום ערב המחזור, הצליחה להיחלץ משם בזכות ניצחון 1:2 על האל סיטי בחוץ. הרוברס עלו ליתרון משכנע של שני שערים בתוך שתי דקות, כאשר סטיבן וורנוק כבש בדקה ה-34 וקית' אנדרוז קבע 0:2 בדקה ה-36. האל סיטי איבדה בדקה ה-63 את דין מרני שהורחק, אבל שבע דקות מאוחר יותר הורחק גם מורטן פדרסן מבלקבורן. האיזון המספרי איפשר לאיאן אשבי לצמק בדקה ה-79, אבל לא יותר מזה.

במשחק תחתית נוסף, המשיכה בולטון במסע ההתאוששות עם ניצחון ביתי 0:1 על ניוקאסל. ריקרדו גארדנר נכנס כמחליף בפתיחת המחצית השנייה, וכבש כעבור דקה את שער הניצחון. בולטון חלפה על פני סנדרלנד והסיטי בדרך למקום ה-10. ניוקאסל שקועה עמוק במקום ה-15, עם ניצחון אחד בתשעת המשחקים האחרונים. בהמשך, במשחק המרכזי תארח אסטון וילה תנסה לנצח את סטוק כדי לצמק את הפער מליברפול לנקודה אחת בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully