וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דולי ג'ונסון נקנס ב-2,000 דולר

מכבי ת"א הענישה את הקשר שאיחר לאימון והושעה מהסגל לאשדוד. בקבוצה מתלוננים על "מגיפת" טעויות שיפוט: "לא סופרים אותנו"

קשר מכבי תל אביב דולי ג'ונסון נקנס הבוקר ב-2,000 דולר וכן יזמין את חבריו לקבוצה לארוחה. כמו כן, ספג הקשר הליברי קנס של 10,000 דולר על תנאי על כל הפרת משמעת עתידית במועדון. כזכור, ג'ונסון איחר לאימון הקבוצה ביום שישי ואף הושעה ממנה ולא היה בסגל למשחק אמש באשדוד (1:0). בעקבות התנהגותו הוא עמד לוועדת משמעת פנימית במועדון.

אנשי מכבי תל אביב עסקו הבוקר בטעויות השיפוט החמורות שמתרחשות במשחקי הקבוצה בשבועות האחרונים. בהנהלת המועדון כבר לא יודעים כיצד להגיב על השיפוט המקפח את הקבוצה וגוזל ממנה נקודות יקרות משחק אחרי משחק. היום נשמעו תלונות על שיפוטו של לירן ליאני בהפסד לאשדוד. במכבי טוענים ששוב קופחו כשלא נשרקה לזכותם בעיטת עונשין מ-11 מטרים, לאחר שהבלם אבי יחיאל הוכשל ברחבת אשדוד. "אבי יחיאל הוכשל בדיוק באותה צורה שבה נתפס השחקן של אשדוד ברחבה שלנו, אשדוד קיבלה פנדל ואנחנו לא, מה עוד יש להוסיף?", אמרו היום בקרית שלום.

אחד משחקני הקבוצה התייחס אף הוא לשיפוטו של ליאני ואמר: "שופטים כבר לא סופרים אותנו, זו לא פעם ראשונה. אני רוצה לראות שופט ששורק לפנדל כזה בדקה ה-45 מול בית"ר בטדי, או נגד חיפה בקרית אליעזר, אין מצב. אבל מולנו כבר לא מפחדים לשרוק. אלו תפיסות שקורות 20 פעם בכל משחק, אם שרקו את הפנדל הזה, אז בכל משחק צריכים להיות עוד 5 פנדלים לפחות, חבל שהשיפוט לא אחיד בין כל הקבוצות".

ומה עם היכולת?

במועדון מתייחסים גם ליכולת הגרועה שהציגו חלק מהשחקנים על כר הדשא. ההפסד אמש קירב את הצהובים מרחק של חמש נקודות בלבד מהקו האדום כאשר בשבוע הבא מצפה לשחקניו של המנג'ר אבי נמני הדרבי הגדול מול הפועל תל אביב. "סיבכנו את עצמנו חזק מאוד עם התוצאות שעשינו בשבועות האחרונים", אמר גורם בצוות המקצועי בקבוצה. "עכשיו אנחנו מגיעים במומנטום שלילי מאוד לדרבי הזה וזה נראה לא טוב, לא טוב בכלל. היינו צריכים לסיים לפחות בתיקו את שני המשחקים ואז היה פחות לחץ. אפשר לראות שיש המון לחץ בקבוצה, שחקנים לא מצליחים לעשות פעולות פשוטות." הוסיף הגורם.

במחצית השנייה ולאחר הרחקתו של קשר אשדוד קובי דג'אני קיוו במכבי להשיג לפחות את שער השוויון, אלא שהשחקנים לא סיכנו את שערו של סטויקיץ' האשדודי: "אתמול, אפילו מול 10 שחקנים של אשדוד לא הצלחנו לסכן ממשית את השער, היו אינספור הרמות שלא הגיעו לשום מקום, זה הכל מתוך לחץ, במחצית השנייה אשדוד הסתגרה כמו בלוק מאחור ואם אין בקבוצה אף שחקן שמסוגל לעשות פעולה אישית, דריבל, או משהו לא צפוי, קשה מאוד לפצח הגנה כזו, המצב שנכנסנו אליו לא פשוט בכלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully