וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

200 אלף ליש"ט בשבוע ימחקו לרונאלדו את הזיכרון

רגע לפני גמר גביע הליגה נגד טוטנהאם (5+ לייב, 17:00), באנגליה מדווחים כי יונייטד תגרום לקשר לשכוח את ריאל מדריד בעזרת שדרוג חוזהו

החשש כי כריסטיאנו רונאלדו יעזוב לריאל מדריד לא מש ממנצ'סטר יונייטד, והעיתון "ניוז אוף דה וורלד" מדווח היום (ראשון) שבאולד טראפורד יציעו לטאלנט הפורטוגלי שכר של 200 אלף ליש"ט בשבוע. בכך, יהפוך רונאלדו לשחקן בעל השכר הגבוה ביותר בפרמיירליג, כשהוא עתיד להרוויח בעונה הבאה בלבד 10.4 מיליון ליש"ט. כיום מרוויח הפורטוגלי "רק" 120 אלף ליש"ט בשבוע, והוא אמור להרוויח כך בשלוש השנים הבאות, אך מכיוון שחוקי פיפ"א מאפשרים לו לקנות את חוזהו בסוף העונה שעברה, יונייטד כבר מכינה לו הצעה שלא יוכל לסרב לה. "כריסטיאנו רוצה לשכוח ממעבר אפשרי לריאל מדריד", אמר גורם המקורב לשחקן, "כשהוא נשאר ביונייטד בסוף העונה שעברה, הוא חשב שזה יהיה לשנה אחת, אבל עכשיו נראה שהוא רוצה להישאר יותר, כי הוא מצליח להגשים את שאיפותיו באולד טראפורד".

בינתיים, אחת השאיפות שעל רונאלדו לממש היא זכיה בגביע הליגה הערב נגד טוטנהאם. השדים האדומים נמצאים בעמדת זינוק מצוינת לחמישה תארים: אליפות, גביע, אליפות אירופה וגביע הליגה. את גביע אליפות העולם לקבוצות כבר יש ליונייטד. התרנגולים זכו בגביע הליגה בעונה שעברה, ואחרי שהתאוששו מפתיחת העונה הנוראית שלהם, הם לא ירצו לשמוט את התואר למכונה הדורסנית ממנצ'סטר. "יש למועדון מנטליות של מנצחים", אמר פרגוסון לפני המשחק, "אנו מצליחים וכולם רוצים להיות שותפים לזה, מה שמחזק אותנו עוד יותר".

"אלכס רוצה לזכות בהכול, ולכן הוא מה שהוא", אמר מאמן טוטנהאם הארי רדנאפ, "הוא לא יציב הרכב שעלול לגרום לו להפסד". רדנאפ מתלבט אם לעלות עם רומן פאבליוצ'נקו בחוד, לצדו של דארן בנט.

בתוך כך, "ניוז אוף דה וורלד" מפרסם כי רדנאפ מתכנן להיפטר מלוקה מודריץ', כחלק ממהפכה גדולה שהוא רוצה לחולל בסגל טוטנהאם. באנגליה מדווחים כי אינטר ויובנטוס כבר שמו עיניהם על הקשר הקרואטי בן ה-23, למרות שכבש רק שער אחד ב-22 משחקי ליגה. רדנאפ רוצה שההתקפה תאויש על ידי רובי קין וג'רמיין דפו. כמו כן, בטוטנהאם רוצים לשמור מספר שחקנים מהסגל הקיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully