וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטי: "עכשיו אני מאמין שברצלונה לחוצה"

אחרי ניצחונה של ריאל מדריד על אספניול, גוטי מחזיק אצבעות לאתלטיקו. פירסומים בבריטניה: ארסן ונגר מתקרב לריאל מדריד

מי היה מאמין? רק לפני כמה חודשים ריאל מדריד נראתה כמו הקבוצה האומללה באירופה, שסבלה ממכת פציעות קשה, ממאמן מתוסבך, כוכבים מזדקנים וקהל מפונק, ופתאום הבלאנקוס רחוקים 4 נקודות בלבד מברצלונה - קבוצת החלומות שנחשבה לאלופה הבטוחה. ריאל, האלופה, השיגה אמש (שבת) את ניצחונה העשירי ברציפות, 0:2 על אספניול, והיום בארסה תעלה מתוחה מעט למפגש מול אתלטיקו מדריד (20:00, חמש פלוס).

"זאת הייתה המטרה שלנו, ללכת לישון בשבת כשההפרש הוא ארבע נקודות בלבד", אמר גוטי, כובש השער הראשון לזכות ריאל, "היינו לחוצים לפני כיבוש השער הראשון, אבל השער השני כבר שחרר אותנו לחלוטין". ומה לגבי המשחק של ברצלונה מול היריבה העירונית? "אני מקווה שאתלטיקו תנצח, זאת האמת", הודה גוטי, "עכשיו אני מאמין שגם ברצלונה מרגישה את הלחץ".

ראול, שכבש את השער השני לריאל, יודע ש"זה היה ניצחון חשוב. שיחקנו משחק מושלם, אבל מי שפתח אותו היה גוטי". ומה לגבי המשחק של בארסה? "עכשיו נוכל לראות את המשחק שלהם בניחותא", אמר ראול, "לברצלונה יש שחקנים מצוינים, אבל כל משחק הוא קשה".

ריאל השיגה את הניצחון שלושה ימים בלבד אחרי ההפסד המאכזב לליברפול בליגת האלופות. "ההפסד הזה פגע בנו", הודה ראמוס, "לא קל להתאושש ממשחק כזה אחרי שלושה ימים, אבל עשינו את זה, ולכן שלוש הנקודות הללו חשובות מאוד. נשארו עוד הרבה משחקים עד סוף העונה, ולא נוותר על המאבק".

ובכל זאת, התסריט היותר הגיוני נכון לעכשיו הוא שריאל מדריד לא תצליח לקחת לברצלונה את התואר בספרד, וקשה לראות אותה ממשיכה רחוק גם בליגת האלופות. במקרה כזה, חואנדה ראמוס יסיים את תפקידו בקבוצה בסיום העונה, מה שגורם ללא מעט עיתונאים לבחוש ולפרסם ספקולציות. באנגליה פורסם היום (ראשון) כי מנג'ר ארסנל, ארסן ונגר, הוא המועמד המועדף על ידי אנשי ריאל מדריד לאימון הקבוצה בעונה הבאה. לפי הידיעה, הכל תלוי בבחירות לנשיאות המועדון שאמורות להתקיים ביולי ויתכן שיוקדמו לסוף מאי. פלורנטינו פרז, שמועמד לחזור לתפקיד הנשיא, רואה בחזונו את ארסן ונגר בתפקיד המאמן והמנג'ר. כמו כן, צויין כי פרז היה רוצה להחזיר שחקני עבר גדולים לתפקידי מפתח במועדון, כשאחת האפשרויות שהועלו הייתה מינויו של זינאדין זידאן למנהל מחלקת הנוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully