וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחפשים למיליונרים

רגע לפני חג הפורים הרכבנו עבורכם שני טורים למשחקי ראשון ושני מהליגות האירופאיות השונות, ממשחקי הליגה בכדורסל ומקרב הצמרת בליגה הלאומית

טור מספר 1: 3 משחקים, יחס 7.8 (10 ש"ח יניבו 78 ש"ח)

משחק מספר 2: ווסטהאם - מנצ'סטר סיטי. שתי הקבוצות שצמודות בטבלה נלחמות על אפשרות להתקדם ולהילחם בהמשך על מקום באירופה. לאחר שני משחקים רצופים שבהם שחקניו של מארק יוז לא ניצחו, הם עשויים לעשות את זה נגד הפטישים. ההימור: 2 (2.6)

משחק מספר 13: סמפדוריה - מילאן. הרוסונרי הודחו בסוף השבוע שעבר מגביע אופ"א כבר בשלב ה-1/16 אחרי שהיו מועמדים ללכת עד הסוף במפעל השני בחשיבותו באירופה. ואולם בליגה למילאן יש עוד שאיפות צמרת ולא נראה שסמפדוריה הולכת להפריע לה. ההימור: 2 (2.0)

משחק מספר 18: מנצ'סטר יונייטד - טוטנהאם. השדים האדומים מתייצבים למשחק גמר הגביע כשהם עדיפים ובטוחים בעצמם, למרות ה-0:0 המאכזב שלהם נגד אינטר. טוטנהאם, שיודעת שהליגה היא חשובה יותר, תנסה להפריע אך קשה להאמין שהיא תצליח לעשות משהו. ההימור: 1 (1.5)

טור מספר 2: 3 משחקים, יחס 8.586 (10 ש"ח יניבו 86 ש"ח)

משחק מספר 37: עירוני אשקלון - גבעת שמואל (3+). הקבוצה המפתיעה של העונה לאחר 14 משחקים היא ללא ספק גבעת שמואל, שמצליחה עם סגל אנמי לפלס את דרכה לעבר המקום החמישי. כעת היא פוגשת את אשקלון, שמגיעה אחרי ההפסד לעירוני קרית אתא, ונראה שתיכנע שוב. ההימור: 2 (1.8)

משחק מספר 44: עירוני רמת גן (7+) - הפועל ירושלים. שחקניו של גיא גודס חזרו לנצח בשבוע שעבר את בני השרון וכעת הם מתייצבים בזיסמן אצל רמת גן, שניצחב בתום משחק צמוד בשבוע שעבר את גלבוע/גליל. ברור לכולם שירושלים פייבוריטית, אך לאחרונה היא חסרת ביטחון ולכן עלול להתפתח משחק צמוד. ההימור: 1 (1.8)

משחק מספר 61: הפועל רמת גן - הפועל רעננה. שחקניו של יובל נעים איבדו קצת מומנטום במחזורים האחרונים, אחרי שלא הצליחו לנצח בשלושת משחקיהם האחרונים בליגה. רמת גן, שנפלה למקום החמישי בעקבות תוצאות המחזור, תצליח לסיים רק בתיקו נגד מועמדת אחרת לעלות. ההימור: איקס (2.65)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully