וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס ניצחה 0:1 את נאפולי

הגברת הזקנה נהנתה משער של קלאודיו מרקיסיו דקה לסיום המחצית כדי לצמק את הפער מאינטר לשש נקודות. לאציו ניצחה 0:2 את בולוניה

אחרי ההפסד לצ'לסי 1:0 באמצע השבוע בליגת האלופות, הגברת הזקנה ביקשה לפחות להשלים שבוע סביר בליגה והצליחה לעמוד במשימה לאחר שניצחה בפתיחת המחזור ה-26 את נאפולי 0:1. שחקניו של קלאודיו ראניירי מקטינים בכך את הפער, באופן זמני, מאינטר לשש נקודות.

אחרי שפאבל נדבד הודיע לקראת סוף השבוע שבכוונתו לתלות את הנעליים בסוף העונה, ביובה קיוו להצמיד ניצחון שני ברציפות. הזברות נהנו משער מעט מצחיק דקה לסיום המחצית הראשונה, אחרי שסבסטיאן ג'יובינקו הכניס כדור לכריסטיאן פולסן שהעביר כדור רוחב לקלאודיו מרקיסיו האיטלקי. הקשר בעט מחוץ לרחבה, הכדור פגע בשחקן נאפולי והטעה את השוער בדרך פנימה.

שלוש דקות לסיום נאפולי הייתה קרובה לשוויון כאשר כדור חופשי של פאולו קנבארו נהדף על ידי בופון והגיע לאזקייל לאבצי שנתפס בעמדת נבדל. נאפולי, שקיוותה לאסוף נקודות לאחר שבעה משחקים שבהם לא ניצחה, נותרת במקום ה-11 עם 35 נקודות ולפני המשחק הבא בו היא פוגשת את לאציו, שגם ממנה כנראה יהיה לה קשה לסיים עם שלוש נקודות.

במשחק שפתח את המחזור ניצחה לאציו 0:2 את בולוניה וטיפסה למקום השביעי, בו היא מקווה להישאר גם לאחר סיום המחזור. שחקניו של דליו רוסי נהנו משני שערים של מאורו זראטה (36, 81) שקירבו עוד יותר את התחתית לבולוניה שנותרת לפחות בינתיים במקום ה-16.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully