וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: טולוז חילצה רק 1:1 באוקזר

הקבוצה צימקה את הפער מליון לשש נקודות אחרי שהשוותה בדקה ה-79. ואלנסיין ממשיכה במסע ההיחלצות לאחר 0:2 מפתיע מול ליל

אחרי שבוע אירופי יחסית מוצלח, בו סנט אטיין, מארסיי ופריס סן ז'רמן עלו לשמינית גמר גביע אופ"א וליון לא התבטלה מול ברצלונה בליגת האלופות (1:1), התקיים הערב (שבת) מחזור ליגה חלקי שיושלם מחר עם משחקיהן של הקבוצות הבכירות. את ההצגה הערב גנבה ואלנסיין, שגברה 0:2 על קבוצת הצמרת של ליל והמשיכה במסע ההינצלות הנפלא שלה. טולוז פספסה הזדמנות לצמק את הפער מליון כשסיימה רק ב-1:1 נגד אוקזר. סושו ניצחה 0:1 את ניס וגררה לקרבות התחתית גם את נאנט וגרנובל, שנפרדו בתיקו 1:1. לה מאן תפסה מהן מרחק, עם 0:2 על לה האבר האחרונה.

אוקזר - טולוז 1:1

הקבוצה מטולוז, שלא הצליחה במחזור הקודם לנצח את ולנסיין, שוב פספסה הזדמנות להדביק מעט את האלופה וסיימה רק בתיקו נגד אוקזר, מה שמשאיר לה את הפער על שש נקודות, לפני משחקה של ליון מחר. החלוץ אירנואש ילן כבש את שער היתרון לאוקזר אחרי 24 דקות, טולוז הצליחה לחזור עם שער משווה 11 דקות לסיום, עליו היה חתום בריאן ברגוגנוקס.

ואלנסיין - ליל 0:2

המארחים לא נוצחו עדיין ב-2009 ובשבוע שעבר אף טיפסו מעל הקו האדום, לראשונה זה 14 מחזורים. הערב, נגד ליל החזקה מהמקום השישי, המשיכה ואלנסיין של אנטואן קומבוארה במסע ההצלחות. גאל דאניק המצוין כבש בדקה ה-30 וז'אן קלוד דארשביל הכפיל חמש דקות לאחר מכן.

נאנט - גרנובל 1:1

אחרי שתי תוצאות תיקו 1:1 רצופות, חשבה נאנט כי הנה הגיע ניצחון על חשבון גרנובל, שעלתה איתה העונה לליגה הבכירה. אלא שהבלם האורח סנדי פיילו חשב אחרת, והשווה באופן דרמטי בתוך תוספת הזמן. איבן קלאסניץ' היה זה שהעלה את נאנט ליתרון בדקה ה-39, שבסופו של יום לא הספיק.

סושו - ניס 0:1

סוף סוף מצליחה הקבוצה של פרנסיס ז'ילו לחבר תוצאות טובות ליכולת שלה. סושו מנצחת בפעם השנייה ברציפות ומשווה את מאזנה לזה של קון, הממוקמת מעל לקו האדום. מבלוט ארדינג בישל לשותפו לחוד, וצלאב סברקוס, את שער הניצחון בדקה ה-69.

לה מאן - לה האבר 0:2

דניאל ז'אנדופו אסף נקודת בכורה עם לה מאן במחזור הקודם, דווקא בסטאד ולודרום של מארסיי. מול לה האבר החלשה, נועלת הטבלה, הצליחו שחקני לה מאן להעניק גם ניצחון בכורה למאמנם. שני המחליפים של לה מאן, מודיבו מאיגה (63) וז'רביניו (77) כבשו את שערי הניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully