וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנרבחצ'ה הורידה את סיבאספור לקרקע

מוליכת הטבלה המפתיעה הוליכה פעמיים, אך חזרה מוכה ממשחק החוץ שלה, אחרי הפסד 4:2 באיסטנבול. פיני בלילי נכנס בדקה ה-68

מזה זמן מה שהתקשורת בטורקיה מכנה את סיבאספור, קבוצתו של פיני בלילי, "המתחזה". הכינוי עלה לאחר שהקבוצה הקטנה הוליכה את הליגה המקומית אחרי 21 מחזורים, ואותתה שהיא מגיעה כדי לזכות באליפות, אותה אליפות בה אף קבוצה בטורקיה לא זכתה מלבד 4 הגדולות שם (גלאטסראיי, פנרבחצ'ה, בשיקטאש וטרבזונספור). הערב (שבת) היא יצאה למשחק קשה אצל אחת מאותן גדולות, פנרבחצ'ה, שדורגה רביעית ערב המחזור, וחזרה עם תבוסה קשה, 4:2.

הפתיחה היתה דווקא של האורחים, שעלו ליתרון מוקדם מאוד כבר בדקה ה-4, כשמהמט יילדיז מצא את הרשת. אלא שפנרבחצ'ה השיבה בתוך 60 שניות, עם שער שיוויון של אוגור בוראל. סיבאספור השתיקה שוב את האוהדים המקומיים וחזרה להוליך בדקה ה-24 עם שער של מוראט סוזגלמז, אבל המארחים שוב לא חיכו זמן רב כדי להשוות, ובדקה ה-27 קבע סמי סנתורק 2:2.

שם נעצרה סיבאספור, והמקומיים נטלו את המומנטום. בדקה ה-34 רשם אוגור בוראל את שערו השני במשחק והעלה את קבוצתו ליתרון 2:3. פיני בלילי עלה כמחליף בדקה ה-68, אבל גם הוא לא הצליח לסייע לקבוצתו, שנפלה לבור עוד יותר גדול בדקה ה-77, לאחר שלוגאנו כבש, קבע 2:4 לזכות פנרבחצ'ה, והוריד את מוליכת הטבלה אל הקרקע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully