וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייסון וויליאמס רצה לחזור, הליגה פחות

הרכז שחתם בתחילת העונה בקליפרס ופרש, הגיש בקשת חזרה, אבל 6 קבוצות ב-NBA סירבו וייאלץ לחכות שנה. סוכנו: "צפינו את ההחלטה"

כשג'ייסון וויליאמס פרש בתחילת העונה, סביר להניח שהידיעה לא הגיעה להרבה אנשים. אחרי הכל, וויליאמס, שפתח את קריירת ה-NBA של בסקרמנטו, ונחשב לאחד מהרכזים המלהיבים והמבטיחים של הליגה, הציג בשנים האחרונות יכולת חלשה במיוחד, אפילו מביכה לעיתים. בעונתו האחרונה במיאמי רשם וויליאמס ממוצע של 8.8 נקודות ו-4.6 אסיסטים, הממוצעים הנמוכים ביותר שלו בקריירה. בתחילת העונה, חתם הרכז בקליפרס, אך עוד לפני שהתחילה העונה, הודיע על פרישתו ממשחק פעיל. עכשיו מעוניין וויליאמס לחזור, אבל קבוצות הליגה החליטו להצביע נגד המהמלך.

חוקי הליגה הטובה בעולם קובעים כי שחקן שפורש מרצונו ומעוניין לחזור לשחק, חייב לקבל את אישורן של כל הקבוצות בליגה שישאשרו את חזרתו. אחרת, הוא נדרש לחכות שנה שלמה, וזה בדיוק מה שקרה. הליגה העלתה את הדבר להצבעה, ולא פחות משש קבוצות סירבו לאפשר לרכז לשוב. ההערכה היא שמדובר באטלנטה, שיקגו, יוסטון, מינסוטה, סאן אנטוניו והקליפרס עצמם. ההערכה היא שבל.איי ובשאר הקבוצות הללו הבינו שכוונותיו של הרכז ככל הנראה יהיו לחזור ולהשתחרר מהחוזה שלו בקליפרס, ולהצטרף לקבוצה שמתמודדות על האליפות לקראת הפלייאוף.

עם זאת, וויליאמס והסוכן שלו, דן טובין, לא רואים בהחלטה סוף העולם. "צפינו את ההחלטה הזו", אמר טובין. "גם ג'ייסון. אבל אנחנו מצפים לראות אותו בחזרה ב-NBA בעונת 2009/10. אחת הסיבות שהגשנו את הבקשה היא האצת תהליך החזרה שלו. עכשיו העניין יעבור לדיון בין הליגה לארגון השחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully