וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'וקוביץ' זכה בטורניר דובאי

אחרי שנאבק עם ז'יל סימון בחצי הגמר, ניצח הסרבי את דויד פרר הספרדי בשתי מערכות, 5:7, 3:6 וזכה בתואר מספר 12 בקריירה

גם ללא אנדי רם או שחר פאר, טורניר הטניס בדובאי המשיך להתקיים, ואחרי שונוס וויליאמס זכתה בשבוע שעבר בגמר הנשים, הערב (שבת) הגיע הטורניר לשיאו עם גמר הגברים, בו ניצח נובאק דג'וקוביץ' את דויד פרר 5:7, 3:6, וזכה בתואר היוקרתי. זהו התואר ה-12 בו זוכה דג'וקוביץ', והראשון השנה, כשהאחרון בו זכה היה בטורניר המאסטרס בנובמבר של שנה שעברה.

הסרבי היה קרוב לתואר כבר שלוש פעמים, כשב-2007 הפסיד ברבע הגמר לרוג'ר פדרר, ובשנה שעברה הגיע עד לחצי הגמר, שם הודח על ידי אנדי רודיק. דג'וקוביץ' הגיע לגמר לאחר מאבק עיקש בז'יל סימון הצרפתי, אותו ניצח ב-3 מערכות. לעומתו, יריבו לגמר, פרר, ניצח בקלות את רישאר גאסקה 2:6 2:6, ונראה היה בכושר מצויין.

בתחילת המשחק קיבלו שני השחקנים תזכורת לכך שמדובר בטורניר בדובאי, כשהמשחק נדחה מעט, בעוד המאגנים היו צריכים לעבור עם מטאטאים על המגרש, כדי להסיר את שכבות החול שהצטברו. אחרי שהחל המשחק, דג'וקוביץ' התחיל להתחמם. הסרבי שבר את הגשותיו של הספרדי ועלה ליתרון 2:4, אלא שפרר לא הרים ידיים ושבר חזרה. דג'וקוביץ' שבר פעם נוספת ועלה ל-3:5. דווקא אז הסרבי איבד את הריכוז, הפסיד 8 נקודות רצופות, ואיפשר לפרר להשוות, אבל חיפה על כך שכלקח 8 נקודות רצופות מיד לאחר מכן, בדרך ל-5:7.

המערכה השניה כבר היתה פשוטה יותר, כשדג'וקוביץ' עולה ליתרון מהיר של 1:4. פרר עוד עשה קולות חזרה והחזיר ל-3:4, ולרגע היה נדמה שגם המערכה הזאת תלך עד לרגע האחרון, אבל דג'וקוביץ' הפעם לא ויתר, שמר על ריכוז ושייט כל הדרך לניצחון ולתואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully