וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מציגה: סינדרום מכבי

אחרי שגברה על מכבי ת"א, נחלה ריאל מדריד הפסד בליגה לבילבאו 88:81. אלבה ברלין ניצחה את פרנקפורט בחצי גמר הגביע הגרמני 69:81

ריאל מדריד אמנם כבר העפילה לשלב ההצלבה של היורוליג, אבל נראה שאף אחד לא הכין את חואן פלסה לתסמין הידוע לכל קבוצה מקומית בישראל, שגוברת על מכבי תל אביב, הלא הוא "סינדרום מכבי". המדרידאים חזרו אל הליגה המקומית שלהם ונחלו הפסד לבילבאו מתחתית הליגה הספרדית, 88:81. הצהובים אולי יכולים לשמוח לאידם של יריבתם שגברה עליהם, אבל זהו סימן מנבא רעות עבור פיני גרשון ושחקניו, כיוון שמכבי תל אביב תלוייה בניצחון של ריאל על ברצלונה במחזור הקרוב ביורוליג כדי לשמור על סיכוי להעפיל לשלב הבא. עם יכולת שכזאת, הניצחון לא נראה בטוח כלל וכלל.

המשחק היה צמוד בתחילתו, כשבילבאו המקומית מצליחה לפתוח פער רק לקראת המחצתי. לרבע הרביעי היא הגיעה עם 2 נקודות הפרש, אבל שם היא ביצעה ריצה והצליחה לברוח לריאל ולעלות ליתרון 72:78, 2 דקות לסיום. האורחים עוד הצליחו לחזור לפיגור של 2 נקודות בלבד אבל אז שוב הגיעה ריצה של בילבאו, שחקניה דייקו מהקו, והביאו את הניצחון הגדול. קלעו לבילבאו: לוק רקר 15, דאמיר מרקוטה, דרגו פסליץ' וסלבה גוארדיה 12 כל אחד. לריאל: לואיס בולוק 21, פיליפה רייס 20.

ואם במכבי תל אביב עסקינן, הרי שהיריבה הבאה שלהם, אלבה ברלין דווקא נראית בכושר לא רע, אחרי שניצחה בחצי גמר הגביע הגרמני את פרנקפורט סקייליינרס 69:81. אלבה פתחה מצויין והוליכה ב-7 לאחר הרבע הראשון, אבל פרנקפורט החלה לנגוס בהפרש, ובפתיחת הרבע הרביעי ההפרש עמד על 3 נקודות בלבד. אלא שאז הגיעה הריצה של אלבה שעשתה 20:29 ברבע האחרון בדרך אל הגמר. קלעו לאלבה: אלכסנדר נאג'ייפייג'י 15, ג'וליוס ג'נקינס 14, עמנואל מקלרוי 12. לפרנקפורט: דרק אלן 21.

אחרי השבוע הקשה שעברה, נראה שצסק"א מוסקבה חוזרת לעצמה. אלופת אירופה, שהפסידה רק לפני שבוע בחצי גמר הגביע הרוסי והמשיכה שרשרת של שני הפסדים רצופים (אחד מהיורוליג), שבה לנצח ועשתה זאת נגד לוקומוטיב רוסטוב בליגה, 57:75.

צסק"א הגיעה בטוחה בעצמה אחרי הניצחון על סיינה ב-24 הפרש, ושלטה כבר מהפתיחה בעניינים. את המחצית הראשונה היא סיימה עם יתרון 26:40 והמשיכה לדהור עד הסיום, הרבה בזכות 19 נקודות של ארזם לורבק. מתיאוס סמודיש ופלאניניץ' זוראן, שקלעו 11 נקודות כל אחד. את המפסידים הוליך ראוול מארשל שקלע 13.

צסק"א ממשיכה לשמור בבטחה על המקום הראשון לאחר שעלתה ל-18 ניצחונות ושמרה את מאזן ההפסדים בליגה מאופס. במשחק נוסף ניצחה אוניברסיטת אוגרה 61:88 את ספרטק וגוז. בליגה היוונית, אריס סלוניקי ניצחה את קבאלה 59:78.

אפיק ניסים וקבוצתו פרימה ורולי עלו הערב לגמר הגביע של הליגה האיטלקית השניה, אחרי שגברו על וארזה בחצי הגמר, 92:97. הישגה של פרימה ורולי גדול עוד יותר כשלוקחים בחשבון שוארזה היא המדורגת ראשונה בליגה השניה, עם הפסד בודד ב-16 משחקים. ניסים קלע 16 נקודות ב-23 דקות והוסיף 3 אסיסטים. בשורות פרימה ורולי בלט קייל היינס שקלע 28. מחר תפגוש פרימה ורולי בגמר הטורניר את המנצחת בין רג'יו אמליה לסורסינה.

* לה מאן ודיוויד בלות'נטאל ניצחו את טולון במסגרת המחזור ה-19 בליגה הצרפתית. שחקנה לשעבר של מכבי תל אביב , דיוויד בלות'נטאל, שיחק 26 דקות, קלע תשע נקודות והוסיף שני כדורים חוזרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully