וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "אם יש מישהו שמגיע לו לכבוש זה תומר"

28.2.2009 / 17:01

המאמן החמיא לחלוץ שכבש שער בכורה בניצחון של בני יהודה על מכבי פ"ת. חמד: "האמנתי כל הזמן שזה יבוא". רוני לוי: "כשלא מבקיעים, סופגים"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

בני יהודה חזרה היום (שבת) למסלול הניצחונות עם 0:1 קטן מול מכבי פתח תקוה במשחק שפתח את המחזור ה-21 בליגת העל. תומר חמד כבש את שערו הראשון העונה 12 שניות מפתיחת המחצית השנייה והעניק לכתומים שלוש נקודות שהקפיצו אותם מעל המלאבסים בטבלה, אל המקום החמישי.

גיא לוזון התייחס למגננה אליה נכנסה בני יהודה בדקות הסיום: "באופן טבעי הקבוצה נלחצה לאחור אחרי השער שקיבלנו בטדי בשבוע שעבר, ואני שמח שעברנו את זה בשלום. ידענו שמשחק כזה ייגמר ב-0:1 לכאן או לכאן ויהיה משחק שקול מאוד. זה ניצחון מאוד מאוד משמעותי, כי שיחקנו מול קבוצה באמת מצוינת, מאומנת ומסודרת, ואני לא אומר את כי רק כי הקבוצה הזו היא בשר מבשרי".

לגבי שער הבכורה של תומר חמד העונה אמר לוזון: "אמרתי לתומר ולאלירן במחצית שהם צריכים פחות לחשוב ולפעול מהאינסטינקטים שלהם כי הם שחקנים מוכשרים, ואם יש מישהו שבהחלט מגיע לו לכבוש זה תומר".

כובש השער, חמד, נשמע כמו אדם שרווח לו: "כולם יודעים כמה זמן חיכיתי לגול הזה. כל ראיון בתקופה האחרונה שאלו אותי מתי יגיע הגול. עכשיו אני שמח סוף סוף לעמוד כאן מולכם ולהגיד שהנה הגול הגיע. יותר חשוב לי שזה הביא שלוש נקודות. עכשיו אני כבר מחכה לשבוע הבא, ואולי אני אכבוש עוד שער. ברור שעם האוכל בא התיאבון. כמו שעד עכשיו חיכיתי לכל שבת שתבוא בשביל להבקיע את הראשון, עכשיו אני מחכה למשחקים הבאים והגול הזה נותן לי יותר מוטיבציה. היה לי כבר גול אחד בגביע הטוטו וגם הבקעתי את הפנדל בגביע המדינה, אבל שער ליגה זה משהו אחר. האמנתי כל הזמן שזה יבוא ואני מאוד מאוד שמח שהבקעתי".

חמד גם התייחס למיקום של בני יהודה בצמרת הטבלה, ואמר: "כל ניצחון משאיר אותנו חזק למעלה וזה מצוין. אנחנו שואפים להגיע כמה שיותר גבוה ולמעלה ונרצה לנצח גם בשבוע הבא כדי להתקדם עוד מקומות בטבלה. כל החברים שלי בקבוצה אומרים לי כאן בכל שבת שהפעם זה יגיע, וראיתם איך כולם שמחו איתי. אני שמח מאוד. בסיום המשחק התקבל החלוץ הצעיר בחדר ההלבשה בשירים על ידי חבריו לקבוצה, ששפכו עליו מים וחיבקו אותו.

רוני לוי, שספג את הפסד הבכורה שלו במכבי פתח תקוה בליגה, אמר: "אני חושב שהתחלנו את המשחק בצורה טובה, הגענו להרבה הזדמנויות, אבל בכדורגל כשאתה לא מבקיע אתה סופג. עוד לא התחלנו את המחצית השנייה וכבר ספגנו שער מסגירה רעה מאוד בהגנה. לקח לנו זמן לחזור לעצמנו, ולמרות שהחצי השני היה טוב יותר לא ידענו לנצל את המצבים אליהם הגענו. זה שילוב של נאיביות ויכולת לא טובה מול השער, כי הגענו למצבים אבל לא הצלחנו להבקיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully