וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סידני טראק קלאסיק: הוקר עבר 5.95

הקופץ במוט קיווה לשבור שיא אישי ולעבור 6.10 מ', אך נכשל. אסאפה פאוול אכזב עם מקום רביעי ב-400. הצלחה לסאלי מקללן

הקופץ במוט האוסטרלי, סטיב הוקר, ממשיך בניסיונותיו לשבור את שיא העולם של סרגיי בובקה האגדי. היום (שבת) בתחרות האתלטיקה בסידני, ניסה הוקר לשבור שיא אישי ולעבור 6.10 מ', אבל למרות שהיה קרוב בניסיון השלישי, נכשל. הוקר ניצח את התחרות לאחר שעבר 5.95 מ' וללא מתחרה רציני. ייבגני לוקיאננקו הרוסי סיים שני עם 5.45 בלבד. "אני לא אומר שאוכל לקפוץ 6.16 מ' ולשבור את שיא העולם השנה, אבל בכושר הנוכחי שלי, זה בהחלט אפשרי", אמר הוקר לאחר התחרות.

מי שעוד כיכבה על המסלול בסדיני היא סאלי מקללן. מדליסטית הכסף מבייג'ינג בריצה ל-100 מטר משוכות, זכתה בריצות ל-100, 100 משוכות וב-4X100. מקללן קיוותה לשבור את השיא האוסטרלי בריצה ל-100 מטר, בו מחזיקה מלינדה גיינספור טיילור (11.12 שניות), אך סיימה עם 11.39 והאשימה בסיום את התנאים הקשים.

העיניים בסידני הופנו לשיאן העולם לשעבר, אספה פאוול. הג'מייקני התחרה דווקא במירוץ ל-400 מטר, שלא נחשב לאחד החביבים עליו ובו הוא אינו נוהג להתחרות, אבל אכזב כסשיים רביעי בלבד. שון רו, שלא העפיל לגמר בבייג'ינג, סיים את המרחק במקום הראשון. פאוול יכל להתנחם לפחות בשיא אישי מכובד ביותר, אחרי שעצר את השעון ב-45:94 שנ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully