וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה ניצחה את מכבי פ"ת 0:1

תומר חמד כבש את שערו הראשון העונה 12 שניות בתוך המחצית השנייה וסידר לבני יהודה וגיא לוזון 0:1 על מכבי פ"ת בדרבי המשפחתי

משפחת לוזון המורחבת ביציע הכבוד עוד לא הספיקה לתפוס חזרה את המקום, רוני לוי עוד לא התיישב על הקווים. כדור ארוך הוגבה, אסי בלדוט הסיט בראשו, בובאן גרנצ'ארוב מעד ותומר חמד גלגל מקרוב לרשת מול אוהד כהן. 12 שניות בתוך המחצית השנייה ראו הצופים בבלומפילד את האירוע הבולט במשחק חלש בין שתי קבוצות צמרת. שער אחד שסידר לבני יהודה ניצחון ביתי 0:1 על מכבי פתח תקוה.

המשמעות של הניצחון הזה היא שהזהובים נדבקו לבית"ר ירושלים שבמקום הרביעי ויכולים להמשיך לחלום על השגת הכרטיס לאירופה, אבל אם מדברים כדורגל, גיא לוזון לא יכול להיות מרוצה. הקבוצה שלו המשיכה את היכולת הבינונית ממשחק הגביע באום אל פאחם וההפסד בטדי בשבוע שעבר. למרות הניצחון, זו לא אותה קבוצה נפלאה שרק לפני מספר שבועות הביסה את הפועל תל אביב.

המחצית הראשונה הייתה חלשה להחריד. אמנם, ליאור אסולין ופבלו בסטיאניני הגיעו למצבים קורצים, אבל מעבר לכך על כר הדשא לא התפתח משחק כדורגל. השער המהיר של חמד הימם את המלאבסים והוציא אותם מהמשחק. בני יהודה קיבלה התלהבות ואיימה, בעיקר מרחוק. מי שראוי במיוחד לציון הוא קובי מויאל שניהל מצוין את המשחק במרכז המגרש והציג כדורגל אגרסיבי. פדרו גלבאן לעומתו, עדיין נעדר.

ההפסד הזה הוא הראשון של מכבי פתח תקוה בליגה בעידן רוני לוי. המלאבסים חלמו בשבועות האחרונים על תפיסת מקום בצמרת, אבל כשמנצחים רק פעם אחת בחוץ, קשה מאוד להיות גורם משמעותי בצמרת. לוי, למרות חילופים התקפיים, לא הצליח להעיר את הקבוצה שנעלמה מהמגרש לדקות ארוכות עד לרגעים האחרונים של המשחק, אז הצליו מרטינוביץ' ואיינוגבה את לוזון וסידרו לו ניצחון בדרבי המשפחתי.

מהלך המשחק

דקה 14: בסטיאניני פרץ מצוין לרחבה, מסר כדור רוחב לאסולין, אך החלוץ בעט חלש כדור שפגע בראלי ונקלט על ידי איינוגבה.

דקה 17: דמבלה הגביה לרחבה, אסולין השתלט, בעט פעם אחת כדור שפגע בשחקן הגנה, ושוב ניסה מהאוויר מ-14 מטרים, אך הבעיטה הלכה גבוה מעל השער.

דקה 33: בן חיים מצא את בסטיאניני פנוי לחלוטין בפינת תיבת החמש, אבל הנגיחה של החלוץ הייתה לא מדויקת.

דקה 46: גול! 12 שניות בתוך המחצית השנייה, בני יהודה כובשת. כדור ארוך הוסת לאחור על ידי בלדוט, חמד השתלט וגלגל פנימה מול אוהד כהן. 0:1 בני יהודה.

דקה 53: עטר ירה כדור מסובב מ-17 מטרים ופספס בסנטימטרים את החיבורים.

דקה 65: שוב עטר בעט מאותה נקודה בדיוק, הפעם הכדור ננעץ במשקוף.

דקה 72: ראדי ירה מ-25 מטרים, כהן הדף לקרן. גם כדור הקרן מצא את ראדי במצב נפלא בתוך הרחבה, כהן שוב הדף.

דקה 84: פרדה ניסה ממרחק, אבל הכדור השטוח שלו נקלט בקלילות על ידי איינוגבה.

דקה 85: החמצה גדולה של אסולין. לירן כהן פרץ לרחבה ובעט, הכדור פגע במורי ונהדף לאסולין שירה כדור חזק שפגע במשקוף, ניתז לקו השער ומשם הורחק לקרן.

דקה 90: בסטיאניני בעט כדור חלש מ-16 מטרים, איינוגבה עצר ללא קושי.

דקה 90+3: בסטיאניני נשלח לעימות ישיר מול איינוגבה, מרטינוביץ' הצליח להצל מהקו. בהמשך ההתקפה, לירן כהן בעט חזק והשוער הניגרי הדף לקרן.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי, מילאן מרטינוביץ', דין מורי, כפיר אדרי, מהראן ראדי, קובי מויאל, תומר חמד (לירוי צעירי, 76), פדרו גלבאן (איבן גרידו, 86), אסי בלדוט, אלירן עטר (הרוויה קובאצ'ביץ', 90).

הרכב מכבי פתח תקוה: אוהד כהן; אסמעיל עאמר, מורד מגמאדוב, בובאן גרנצ'ארוב, קובי גנון; סולי צמח (עומר דמארי, 55), דני פרדה (רוביל סרסור, 90), סירמנה דמבלה, טל בן חיים (לירן כהן, 73); ליאור אסולין, פבלו בסטיאניני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully