וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פבליוצ'נקו: "ברבאטוב הוא סנוב ושחצן"

לפני גמר גביע הליגה (ראשון, 17:00 5+ לייב) תקף חלוץ טוטנהאם את קודמו בספרס, שעבר ליונייטד: "אף אחד לא אוהב אנשים כמוהו"

מנצ'סטר יונייטד וטוטנהאם ייפגשו מחר (ראשון, 17:00, 5+ לייב) בוומבלי לגמר גביע הליגה. מי שהחליט, בצעד מפתיע, לחמם את הגזרה בין המועדונים הוא חלוץ התרנגולים, רומן פבליוצ'נקו. הרוסי, שהגיע לווייט הארט ליין כמחליפו של דימיטר ברבאטוב, תקף בחריפות את החלוץ הבולגרי, שעזב את לונדון לטובת אולד טראפורד.

"שמעתי סיפורים על ברבאטוב שהוא סנוב ושחצן. אחרי האימונים הוא היה זורק את הנעליים המלוכלכות שלו לעבר האיש שמטפל בנעליים של השחקנים וצועק עליו: 'נקה אותם בשבילי!'. אף אחד לא אוהב אנשים כאלה, ועדיין, הוא משחק עכשיו במנצ'סטר יונייטד".

פבליוצ'נקו אמר את הדברים בראיון לעיתון במוסקבה, והמשפטים צוטטו ב"סאן" ובכלי תקשורת נוספים בממלכה. החלוץ נכנס להשוואה בין ברבאטוב לרובי קין וקבע: "קין חזר וההרגשה היא כאילו הוא מעולם לא עזב. זו ההוכחה לכך שקין הוא אדם עם כריזמה וזה חשוב בשבילנו. הוא תמיד היה אהוב, ואי אפשר להגיד אותו דבר על ברבאטוב. אם הוא יחזור, התגובות לא יהיו זהות".

פבליוצ'נקו, שכזכור מעולם לא שיתף פעולה עם ברבאטוב, סיים את הראיון בנימה חיובית כשנשאל האם היה רוצה לשחק אי פעם ביונייטד: "זה יהיה מוטעה לא לחלום על זה. הפרמיירליג היא בדיוק הסיבה שהתחלתי לשחק כדורגל. ברגע שהחלום הראשון שלך מתגשם, צריך לחפש את המטרה הבאה", ענה החלוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully