וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בן חיים מאוהב

הבלם הישראלי מפרגן למנג'ר קבוצתו החדשה, סנדרלנד: "ריקי סבארגיה מאמן מנוסה", לעצמו: "יש לי ביטחון", ולא חושב על חוזה חדש

אחרי עונה וחצי קשות, בהם מיעט לשחק בצ'לסי ובמנצ'סטר סיטי, טל בן חיים נראה כאחד שמצא את מקומו. בלם נבחרת ישראל, התראיין לתקשורת האנגלית ושפע מחמאות על קבוצתו החדשה, סנדרלנד, ובעיקר על המנג'ר, ריקי סבארגיה. הסקוטי שימש בעבר כעוזר המאמן של סם אלרדייס בבולטון בתקופה בה הגיע בן חיים לפרמיירליג.

"אני זוכר את ריקי מבולטון. הוא לא השתנה כלל למרות השינוי בתפקיד. הוא אחד שהשחקנים אוהבים ומכבדים. אנשים שוכחים שהוא מאוד מנוסה. הוא עבד בצוות האימון של מנצ'סטר יונייטד ועם אלרדייס בבולטון. הוא יודע לארגן את הקבוצה בצורה טובה".

בן חיים ערך את הופעת הבכורה שלו במדי החתולים השחורים, כששיחק כמגן ימני ב-0:0 מול ארסנל. "אני מעדיף לשחק כבלם, אבל ריקי מכיר אותי ויודע שאשחק בכל עמדה שהוא יבקש. אני מסתדר מצוין עם שאר שחקני ההגנה, ויש לי ביטחון", אמר הישראלי, שקבוצתו תהיה חופשית היום (שבת) מאחר והיריבה, טוטנהאם, תשחק בראשון מול מנצ'סטר יונייטד בגמר גביע הליגה.

הבלם אמנם הגיע לסנדרלנד בהשאלה עד תום העונה, אך לטענתו הוא מתעסק בעתידו בקיץ, כשיחזור למנצ'סטר סיטי: "אני לוקח את הדברים צעד אחר צעד, ולא חושב על חוזה חדש. אין מה להסתכל כל כך רחוק. כרגע, מה שמעניין אותי זה המשחק הקרוב נגד ליברפול ביום שלישי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully