וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: גוטי טיים

אחרי שנעדר חודשיים חזר גוטי אל הדשא, הוליך את ריאל מדריד ל-0:2 על אספניול וקירב אותה עד 4 נק' מברצלונה. בילבאו-סביליה 2:1

המחזור ה-25 בספרד נפתח כבר הערב (שבת) עם שני משחקים, כשבמרכזם ריאל מדריד, שספגה הפסד ביתי כואב בליגת האלופות לליברפול במשחק הראשון בין השתיים רק רצתה לשכוח מאירופה. הבלאנקוס החזיקו במאזן נהדר של 9 ניצחונות רצופים, ואין כמו משחק מול אספניול, מתחתית הליגה, כדי להפוך את זה ל-10. ריאל ניצחה 0:2, אבל חשוב מכך, צימקה את הפער מברצלונה שמוליכה את הטבלה ל-4 נקודות בלבד, לפחות באופן זמני. עוד לפני כן, סביליה, המדורגת שלישית, הגדילה זמנית את הפער מויאריאל ל-6 נקודות, אחרי ניצחון חוץ נאה על אתלטיק בילבאו, 1:2, מצמד של פרדי קאנוטה.

על הנייר, הבלאנקוס לא היו אמורים להיתקל בבעיות מיוחדות בהתמודדות מול הקבוצה מתחתית הליגה, שהשיגה העונה רק 4 ניצחונות, אבל במחצית הראשונה היתה זו דווקא אספניול שהיתה קרובה יותר למצוא את השער, בעוד ריאל מציגה יכולת חלשה מאוד. בדקה ה-61 נרשם אירוע מרגש לאוהדי ריאל כשגוטי, שנעדר חודשיים מהמגרשים בליגה עלה כמחליף, ובדקה ה-67 זה השתלם כפליים: ריאל קיבלה בעיטה חופשית, גוטי נערך לקחת אותה ושלח את הכדור אל החיבורים בשער נהדר.

השער של גוטי שיחרר משהו אצל ריאל, ובדקה ה-71 היא הכפילה את היתרון שלה, כשמי אם לא ראול, כובש את שערו ה-20 העונה. החלוץ הפנומנלי קיבל את הכדור מחוץ לרחבה, ושלח אותו נהדר אל הפינה השמאלית, כדי לקבוע 0:2. עד לסיום הספיק ראול להיות קרוב לכבוש שער נוסף, כשקיבל כדור מהאוויר ומ-18 מטרים שלח אותו בוולה נהדר, אך פיספס את המסגרת.

המלחמה של סביליה על כרטיס לליגת האלופות בעונה הבאה ממשיך, והפעם הם השיגו 3 נקודות לא פשוטות כלל, בחוץ, מול אתלטיק בילבאו כשניצחו 1:2. דווקא המארחים פתחו טוב את המשחק ועלו ליתרון מהיר בדקה ה-26, כשאיגור גבילונדו מוצא את הרשת. אלא שאז התחיל המופע של פרדי קאנוטה, שהשווה בדקה ה-40, ופעם נוספת במחצית השניה, כשהבקיע בדקה ה-58, ועזר לסביליה להגדיל את הפער מהרביעית, ויאריאל ל-6 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully