וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארצית: נס ציונה העפילה לפסגה

אחרי ה-1:1 של הפועל אשקלון עם עירוני בת ים, חגגה נס ציונה עם 0:5 על הפועל אום אל פאחם והעפילה למקום הראשון בזכות הפרש שערים

המחזור ה-21 בליגה הארצית נמשך היום (שבת), כשנס ציונה אירחה את הפועל אום אל פאחם, הביסה אותה 0:5 והעפילה למקום הראשון על חשבון הפועל אשקלון, שסיימה אתמול ב-1:1 עם עירוני בת ים, בזכות הפרש שערים.

המחצית הראשונה הסתיימה ב-0:1 לנס ציונה, אארי שער של יוסי אסייג בדקה ה-36. במחצית השנייה הגיע המבול, סהר לוי כבש את השני בדקה ה-49, שי אבוקסיס עשה 0:3 בדקה ה-54, עמית אוחנה (55) ושרון ברנשטיין (70) השלימו את החגיגה. ראמי עאמר הורחק בדקה ה-71 משורות אום אל פאחם, שנותרה במקום התשיעי עם 25 נקודות

אתמול נדחה המשחק בין בני טמרה להפועל מרמורק בשל תנאי מגרש קשים. המוליכה הפועל אשקלון, כאמור, המשיכה לאבד נקודות והפעם עם משחק רביעי ללא ניצחון, כשסיימה בתיקו 1:1 נגד עירוני בת ים. דודי ביטרן העלה את בת ים ליתרון בדקה ה-70, אלא שחברו לקבוצה, איציק בן סלומון, הישווה בשער עצמי שלוש דקות לסיום.

שתי קבוצות ניצלו את אובדן הנקודות של אשקלון כדי לצמק ממנה את הפער בצמרת לשתי נקודות בלבד. עירוני ראשון לציון הביסה את עירוני טירת הכרמל 1:6. עופר שטרית פתח את החגיגה עם שער בדקה ה-40, ניסים אסייג כבש צמד (46 ו-69). מסאיי דגו (55), דניאל היידמן (61) ואורי מגבי (77) השלימו את השישיה. נצרת עילית, שניצחה במחזור הקודם את אשקלון, גברה הפעם על בני ג'דידה מהתחתית 0:1 בחוץ. עומרי אלמקייס כבש את השער לנצרת עילית בדקה ה-15, שניר שטרית מג'דידה הורחק בדקה ה-80.

גם בית"ר/שמשון תל אביב מדברת חזק בצמרת והפעם היא גברה על מכבי כפר קנא 1:2. אופיר חלוואני כבש צמד לתל אביבים בדקות 3 ו-52, אבי מלכה הישווה זמנית לכפר קנא בדקה ה-17.

במשחק נוסף שיתקיים בשבת תארח סקציה נס ציונה את הפועל אום אל פאחם (14:30). במידה ונס ציונה תנצח, היא תשתווה במספר הנקודות למוליכה מאשקלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully