וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה-מכבי פ"ת: לוזון עדיין מתלבט לגבי הקישור האחורי

מאמן בני יהודה שוקל מי מארבע קשריו יפתח. ההנהלה תיעתר כנראה לבקשת הקהל לעבור לשער 2. רוני לוי מהמר על הרכב התקפי

בני יהודה סיימה הבוקר את ההכנות לקראת משחקה בבלומפילד (שבת, 15:00, ספורט 1) נגד מכבי פתח תקוה. הזהובים מגיעים להתמודדות לאחר שלא ניצחו בשני משחקי הליגה האחרונים, כשבבוע האחרון שיחזרו השחקנים והצוות המקצועי שוב ושוב את ספיגת השער מרגלי ברק יצחקי בדקה ה-93 בהפסד לבית"ר בטדי.

המאמן גיא לוזון ייחסר את הקשר תמיר כחלון החולה, וגם שי ניסים בספק לסגל בשל מחלה. הקשר לירוי צעירי היה אמור לחזק את קבוצת הנוער שנאבקת על חייה בתחתית ליגת העל, אולם עקב חסרונו של כחלון הוא יישאר בסגל הקבוצה הבוגרת. שינוי אחד ודאי בהרכב של לוזון הוא חזרתו של כפיר אדרי, שהחלים מפציעה לעמדת המגן השמאלי, כשעוז ראלי ישוב לעמדת המגן הימני על חשבונו של איציק עזוז שיסופסל. החלוץ משה ביטון יעדר כחודש נוסף, וזאת לאחר שאמש נבדק אצל הדוקטור אלי הדר, מומחה לפגיעות כתף, שהמליץ לחלוץ שלא לחזור בשלב זה למגרשים.

לוזון עדין מתלבט בנוגע לשני השחקנים שיאיישו את הקישור האחורי והיום הוא אף כינס את ארבעת הקשרים האחוריים (הרוויה קובצ'ביץ', קובי מויאל, לירוי צעירי ומהראן ראדי), יחד עם הבלם דין מורי לשיחה ותדרוך טקטי מיוחדים. לוזון ביקש משחקניו להקפיד על תנועה נכונה במרכז המגרש ולדאוג לכך שכולם ינועו בקו הגנה אחיד.

באסיפה הטקטית המשותפת שנערכה היום לפני האימון צפו השחקנים בקטעים מהמשחק נגד בית"ר ירושלים, ולוזון שוב ביקש הקפדה על חזרה מהירה למקומות וניסיון ללחוץ את היריב בחלק הקדמי בכל פעם שזה יתאפשר. "בהגנה לא צריך כשרון, בהגנה יש עבודה קשה, הבנת משחק ומשמעת טקטית", אמר לוזון לשחקניו.

הנהלת הקבוצה תענה בחיוב ככל הנראה לבקשתם של ראשי ארגון האוהדים "אריות יהודה", להעביר את מנויי שער 8 אל שער 2 המקורה וזאת עקב מזג האוויר הסוער שצפוי. המנכ"ל משה דמאיו אמר כי בכל מקרה ההחלטה הסופית תתקבל ביום שבת, סמוך לשעת המשחק, אולם יש נכונות רבה מצד המועדון ללכת לקראת האוהדים המסורים שיגיעו. ארגון האוהדים יקיים גם מחר מכירה של קפוצ'ונים כתומים לאוהדי הקבוצה.

הרכב משוער: דלה איינוגבה, עוז ראלי, מילאן מרטינוביץ', דין מורי, כפיר אדרי, לירוי צעירי (מהראן ראדי), קובי מויאל (הרוויה קובצ'ביץ'), תומר חמד, פדרו גלבאן, אסי בלדוט, אלירן עטר.

רוני לוי מהמר על הרכב התקפי

במכבי פתח תקוה מקווים להמשיך את המומנטום החיובי מאז הצטרפותו של המאמן רוני לוי. המאמן הדגיש בפני חניכיו גם השבוע את החשיבות של עמידה נכונה על המגרש, משחק טקטי ומשחק ההגנה של הקשרים כאמצעי להידבק לצמרת. מאז שלוי הגיע, הקבוצה השיגה שני ניצחונות ושלושה תוצאות תיקו, ללא הפסד. בסך הכל, פתח תקוה לא הפסידה בשבעת המחזורים האחרונים.

בסיבוב הקודם, הסתיים המשחק מול בני יהודה בתוצאה 0:0, והוגדר כאחד המשחקים המשעממים בליגה בסיבוב הראשון. פבלו בסטיאניני פתח באותו משחק על הספסל, הפעם החלוץ הפיק את הלקח במחזור הקודם כשלא שותף כלל וכעת הוא יחזור להרכב.

המאמן הקרין אתמול קלטת של המשחק בין ליברפול לריאל מדריד (0:1 לליברפול, שער של בניון). "ככה אתם צריכים לשחק", אמר המאמן לשחקניו. "הם סוגרים הכי טוב שיש. זאת עמידה טקטית נכונה. אנחנו משחקים באותו סגנון. אם בניון, ג'רארד או טורס מחויבים הגנתית בצורה טוטאלית, אז גם אתם מחויבים. זה לא מגביל את החופש שאני נותן לכם בהתקפה".

לפי האימון המסכם נראה כי סולי צמח שחוזר מפציעה יחזור לעמדת הקישור האחורי. בעקבות העובדה שסירמאנה דמבלה נחת רק הלילה ולא חזר במועד המקורי (חמישי) בטיסה לישראל, אורי לוזון ימשיך לקבל קרדיט בקישור. לוי יהמר על הרכב התקפי שיכלול את עומר דמארי וטל בן חיים (שניהם תופקדו לא פעם כחלוצים) בכנפיים, כשדני פרדה ולירן כהן ימתינו להזדמנות על הספסל.

הרכב משוער, מכבי פתח תקוה: אוהד כהן; אסמעיל עאמר, מורד מגמאדוב, בובאן גרנצ'ארוב, קובי גנון; סולי צמח, אורי לוזון, עומר דמארי, טל בן חיים; ליאור אסולין, פבלו בסטיאניני.

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully