וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה תופיע למשחק נגד בני השרון

27.2.2009 / 14:16

שחקני הקבוצה קיבלו את המלצת יו"ר ארגון השחקנים, ניר אלון, ויופיעו למשחק הליגה. אלון: "אחרי המשחק נעשה הערכת מצב מחודשת"

בישיבה שנערכה היום (שישי) בין יו"ר ארגון השחקנים, ניר אלון, לבין כל שחקני עירוני נהריה, הישראלים והזרים, הוחלט כי שחקני הקבוצה יופיעו למשחק הליגה נגד בני השרון ביום ראשון הקרוב (19:40) ברעננה.

במהלך השבוע הבא צפויה ישיבה שתכלול את אלון, יו"ר מנהלת ליגת העל, אבנר קופל, יו"ר עירוני נהריה, אבי סבג, ואביו, ראש עיריית נהריה, ג'קי סבג, על מנת לגבש דרכי פעולה ולהשאיר את הקבוצה בפעילות.

"ביום ראשון, אחרי המשחק נעשה הערכת מצב מחודשת" אמר אלון לוואלה! ספורט. "עד יום ראשון אמורות להגיע המקדמות למשכורת ינואר לשחקנים הישראלים, ואני מקווה מאוד שהם אכן יגיעו. מבחינתנו, החלטנו להירתם לעזרתה של הקבוצה. לפחות השחקנים הישראלים קיבלו את המלצתי ויופיעו למשחק". גם השחקנים הזרים, שנכחו כאמור בישיבה החליטו להצטרף לחבריהם הישראלים ולהופיע.

כזכור, המצב הכלכלי בנהריה התערער בעקבות החלטת חברת 'ישקאר' לא להעביר מיליון שקלים לקבוצה כפי שהבטיחה לה בתחילת העונה. בעקבות כך הודיע אבי סבג כי אם לא יימצא פיתרון למיליון השקלים ייאלץ להפסיק את פעילות קבוצת הבוגרים ומחלקת הנוער. בשבוע האחרון ביצעו במנהלת הליגה מאמצים נרחבים על מנת למנוע את קריסתה של נהריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully