וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו למילאן יש זמן לאליפות

הדחה מאופ”א? 11 נקודות מהפסגה? ג’יאנלוקה זמברוטה אופטימי: ”המסע הזה נגמר, אבל הליגה לא. מאמינים שיש סיכוי לזכייה בסקודטו”

אם לא די במרחק הגדול שלה מהמקום הראשון ליגה, אם לא די בכך שהיא כלל לא הגיעה לליגת האלופות השנה, אם לא די בכך שהקבוצות האיטלקיות איכזבו בליגת האלופות, גם ספינת הדגל של ארץ המגף, מילאן, פישלה אמש (חמישי) כשהודחה מגביע אופ"א על ידי ורדר ברמן.

יתרון 0:2 לא הספיק לרוסונרי, הגמרנים הישוו ל-2:2 במחצית השנייה מצמד של קלאודיו פיזארו ועלו לשמינית הגמר בזכות שערי חוץ. ואגב איטליה, מלבד מילאן הודחו אתמול גם פיורנטינה וסמפדוריה והנציגה היחידה של הסריה A בשמינית גמר גביע אופ"א תהיה אודינזה, שהצילה מעט מהכבוד אחרי שעברה את לך פוזנאן.

במילאנלו לא שקט ובכל כמה ימים מחפשים את האיש הבא שיגן על קרלו אנצ'לטי בפומבי. אתמול היה זה ג'יאנלוקה זמברוטה, שאמר: "אנחנו תומכים במאמן שלנו, אבל מן הסתם יופעל עליו הרבה לחץ בעקבות התוצאה. בכל מקרה, החלטות על העתיד שלו ייעשו על ידי הנשיא ולא על ידי השחקנים. אנחנו חייבים להיות יותר מאוחדים כדי לעבור את התקופה השלילית שאנחנו חווים כרגע".

למרות שכשני שלישים מהעונה כבר חלפו ומילאן מפגרת ב-11 נקודות מאחורי אינטר בליגה האיטלקית, המגן הבינלאומי סירב לומר נואש והוסיף אמש: "המסע שלנו בגביע אופ"א אולי נגמר, אבל הליגה עדיין לא. יש עוד הרבה משחקים ואנחנו מאמינים שיש לנו סיכוי לזכות בסקודטו".

אנצ'לוטי עצמו לא התחמק אתמול מאחריות. "אני, כמאמן, האחראי העיקרי לתוצאה. אני לא יכול להתחבא. לברמן הגיע לעלות למרות שאנחנו הובלנו לאורך מרבית ההתמודדות. אני לא מאוכזב מהשחקנים, אני מאוכזב רק מכך שלא עלינו שלב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully