וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתחזה רוצה לגנוב את ההצגה

בטורקיה לא מאמינים שסיבסאפור, "המתחזה", יכולה לזכות באליפות. אולי משחק חוץ בפנרבחצ'ה (18:55, 5+ לייב) ישתיק את המבקרים

מוליכת הליגה הטורקית, סיבאספור, תצא ביום שבת להר הגעש באיסטנבול של פנרבחצ'ה, איצטדיון הסוקרו סרקוגלו (שבת, 18:55, שידור ישיר בספורט 5 + לייב). סיבאס המפתיעה מוליכה את הטבלה עם 45 נקודות אחרי 21 מחזורים, כשטרבזונספור השנייה מפגרת אחריה בשלוש נקודות. פנרחבצ'ה מדורגת רביעית (בשיקטאש שלישית) עם 37 נקודות.

משחק זה יכול להיות מכריע מאוד בגורל סיבאספור. מאז היווסדה של ה'סופרליג' הטורקית בשנת 1959 אף קבוצה מלבד ארבע הגדולות, גלאטסראיי, פנרבחצ'ה, בשיקטאש וטרבזונספור, לא זכתה באליפות, כשהפעם האחרונה שזכתה טרבזונספור ולא קבוצה מאיסטנבול הייתה ב-1984. כך שאם סיבאס, לה הפסד אחד ב-15 המשחקים האחרונים, לא תנוצח היא תוכל להרגיש שיש יכולתה לעשות היסטוריה השנה בטורקיה.

בטורקיה לא ממש יודעים כיצד לאכול את המוליכה המפתיעה. הציפייה הייתה שהבלון יתפוצץ אי שם באמצע הדרך, אבל בינתיים זה לא קרה. חלק מהפרשנים מכנים את סיבאס, "מתחזה" ועדיין מסרבים להאמין שהקבוצה יכולה לזכות האליפות. המאמן, בולנט אויגון, מסרב להתייחס: "אנחנו ממשיכים את המסע לעבר האליפות והמשחק מול פנר הוא בעל חשיבות עצומה. אם ננצח, הסיכויים של פנר לזכות באליפות יהיו בסכנה. אנחנו לא סופגים הרבה שערים, ולא מתקשים לכבוש ואני מקווה שהריצה תימשך", הוסיף אויגון, שחקן פנר בעברו, בהתייחסו להגנה הנפלאה שספגה רק 13 שערים. אויגון אגב, דוגל בטקטיקת "ההגנה היא הצורה הטובה ביותר של ההתקפה".

בין 52 אלף הצופים חמי המזג שידחפו את פנר, ישב ביציע גם מאמן נבחרת ישראל, דרור קשטן. לאחר שהתעלם ממנו לאורך טווח יבחן המאמן הלאומי את חלוצה הישראלי של סיבאספור, פיני בלילי, לקראת צמד המשחקים של הנבחרת נגד יוון בסוף חודש מרץ. בלילי כבש עד כה העונה חמישה שערים, וביחד עם יאניק קמאנאן, שהצטרף בחלון ההעברות ממכבי תל אביב והבקיע עד כה שני שערים, הם עוזרים לסיבאס להתמקם בצמרת.

רוברטו קרלוס וקאזים קאזים מוצהבים ולא ישחקו במדי קבוצתו של לואיס אראגונס. דני גוויזה ואדו דרסנה חזרו מפציעות, ולא כשירים במאה אחוז, כאשר גם הקשר דיוויד לא נמצא בכושר טוב בשל פציעה, אך הם עשויים ליטול חלק במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully